rumlen der føles som bobler....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

M.O.A.R.

Hej tøser!

Jeg har her i de sidste 2 dage haft en slags rumlen i maven som føles som en slags bobler. Det føles egentlig meget sjovt.

Nogen der har ideé om hvad det kan være?

Har også haft en del underlivsmerter, ligesom jag lige under trussekanten.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt

Malene 15+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

christina2412

det kan sagens være din lille bebs du kan mærke  det lyder sådan.

christina 38+1

Anmeld

30. oktober 2009

M.O.A.R.

christina2412 skriver:

det kan sagens være din lille bebs du kan mærke  det lyder sådan.

christina 38+1

vil bestemt ikke blive trist hvis det er det  hihi. men ligemeget hvad det er så er det smerten værd

Anmeld

30. oktober 2009

christina2412

MaleneF skriver:

vil bestemt ikke blive trist hvis det er det  hihi. men ligemeget hvad det er så er det smerten værd

det lyder ihvertfald sådan, og de der liga smerter, er pga det hele arbejder der nede, men kan godt gøre ondt engang imellem.

men alt er faktisk værd, når bare man ved det pga en lille bebs vokser sig stor i ens mave

christina 38+1

Anmeld

30. oktober 2009

M.O.A.R.

christina2412 skriver:

det lyder ihvertfald sådan, og de der liga smerter, er pga det hele arbejder der nede, men kan godt gøre ondt engang imellem.

men alt er faktisk værd, når bare man ved det pga en lille bebs vokser sig stor i ens mave

christina 38+1

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

30. oktober 2009

TbCp

Ja det lyder da som om det er den bette du mærker. Det var præcist sådan jeg følte det, som små bobler der poppede inde i maven

Anmeld

30. oktober 2009

frk andreasen

tillykke det er bebsen du mærker sådan mærkede jeg det også 1 gang.. det andet er ligament smerter, din livmoder vokser og ledbånd gir sig så bebsen kan vokse sig stor og stærk.

kram tanja 19+5

Anmeld

30. oktober 2009

jillkolsbjerg

Sådan har jeg det også, kunne mærke det allerede i uge 14...og små prik som om det kilder på indersiden af mavsen;-) prik prik prik om ikke længe får du små blide smæk;-)

knus jill 17+3

Anmeld

30. oktober 2009

M.O.A.R.

jillkolsbjerg skriver:

Sådan har jeg det også, kunne mærke det allerede i uge 14...og små prik som om det kilder på indersiden af mavsen;-) prik prik prik om ikke længe får du små blide smæk;-)

knus jill 17+3

det er præcis sådan jeg har det

iih jeg dog er glad for at ha alle jer jeg kan spørge mig til råds hos.

tak tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.