Hjemmeinseminering, søger erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2022

Anonym trådstarter

Min mand og jeg vil i denne cyklus hjemmeinseminere. 
Vi har forsøgt med en lille engangssprøjte på 2 ML. Jeg lider af vaginisme, så ville ikke starte ud med en der var meget større. 
Jeg overvejer prøve 5 og 10 ml, derudover har jeg en sprøjte fra Panodil junior pakke som er ret lang, og ser egentlig ok behagelig ud ift de andre på apoteket. 

her kommer der lige et par spørgsmål:

1) er der nogen der har gode erfaringer med hjemmeinseminering? 
2) SKAL sprøjten være steril? Nu tænker jeg på sprøjten fra Panodil junior, den er selvfølgelig ikke brugt, men der står heller ikke den er steril.

3) andre gode råd? ����

Ps. Vi har forsøgt i 10 mdr. min mand havde nedsat sædkvalitet pga  årebrok og blev opereret for 2 mdr siden. Resultaterne ser meget bedre ud i dag.

jeg lider af vaginisme, så det er heller ikke helt nemt ved naturlig samleje især ikke når vi har et mål  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2022

Anonym

Jeg har hjemmeinsemineret med stor succes

Jeg brugte lige netop en sprøjte fra Panodil junior, den store af dem. Den skal ikke være steril, det er en diller jo heller ikke, og sprøjten skal ikke helt op i livmoderen. 

Jeg lagde mig ned i sengen med numsen lidt hævet og sprøjtede sæden langsomt op. Derefter gav jeg mig selv en orgasme, da jeg har hørt at sammentrækningerne i livmoderen skulle hjælpe sæden på vej op mod livmoderen. Jeg blev liggende i en time og blev gravid første gang vi prøvede

Spørg gerne hvis der er andet du vil vide, og held og lykke til jer

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg brugte lige netop en sprøjte fra Panodil junior, den store af dem. Den skal ikke være steril, det er en diller jo heller ikke, og sprøjten skal ikke helt op i livmoderen. 

Jeg lagde mig ned i sengen med numsen lidt hævet og sprøjtede sæden langsomt op. Derefter gav jeg mig selv en orgasme, da jeg har hørt at sammentrækningerne i livmoderen skulle hjælpe sæden på vej op mod livmoderen. Jeg blev liggende i en time og blev gravid første gang vi prøvede

Mange tak for svar, hvor er det dejligt at høre, ar det lykkedes jer Håber virkelig også det lykkes for os

hvor langt førte du sprøjten op? skal den helt op?
Jeg har testet positiv i dag på ægløsningstest. Så tænker jeg vil gøre det i dag, i morgen og overmorgen, gjorde I det også flere gange?

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er den jeg har købt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak for svar, hvor er det dejligt at høre, ar det lykkedes jer Håber virkelig også det lykkes for os

hvor langt førte du sprøjten op? skal den helt op?
Jeg har testet positiv i dag på ægløsningstest. Så tænker jeg vil gøre det i dag, i morgen og overmorgen, gjorde I det også flere gange?

Åh, beklager jeg ikke har fået svaret dig, vi har ligget syge herhjemme �� 

Det er jo så for sent nu, men ja, det er den sprøjte jeg brugte og satte den bare så langt op jeg kunne inden jeg trykkede den i bund. Vi gjorde den den dag min æl test var positiv og dagen efter, og det gav så pote

Hvordan gik det, fik I forsøgt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.