Kjoler fra hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej damer. Jeg har forelsket mig i nogen kjoler fra hjemmesiden shein.com, men ved ikke, om det er en troværdig hjemmeside. Har nogen af jer prøvet at købe derfra? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2022

Kærlighedskartoflen

Profilbillede for Kærlighedskartoflen
Anonym skriver:

Hej damer. Jeg har forelsket mig i nogen kjoler fra hjemmesiden shein.com, men ved ikke, om det er en troværdig hjemmeside. Har nogen af jer prøvet at købe derfra? 

Jeg har købt derfra en enkelt gang. Du skal være opmærksom på at det er “Kina-tøj” og kvaliteten kan være derefter. Derudover er leveringstiden meget lang. 

Jeg var dog rigtig glad for de ting jeg bestilte og kvaliteten var fin

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Kærlighedskartoflen skriver:

Jeg har købt derfra en enkelt gang. Du skal være opmærksom på at det er “Kina-tøj” og kvaliteten kan være derefter. Derudover er leveringstiden meget lang. 

Jeg var dog rigtig glad for de ting jeg bestilte og kvaliteten var fin

Er der en begrænsning på, hvor meget man højest må købe for? 

Tak for svar ❤️

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym

Ja, den er troværdig. Har købt der en enkelt gang, og været helt tilfreds.  Jeg har svigerinde og veninder, som bestiller derfra ofte, man skal vidst helst ikke over 1200 kr., så er man sikker på, den ikke bliver taget i tolden (har jeg hørt).

Anmeld Citér

7. juni 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har købt derfra utallige gange og har altid modtaget mine varer indenfor rimelig tid. Har venter max 14 dage 

Anmeld Citér

7. juni 2022

Hanspige

Ja masser af gange. Ingen problemer. Told er heller ikke et problem i det at det sendes via Holland

Anmeld Citér

7. juni 2022

xStinepigen

Anonym skriver:

Har bestilt det fra flere gange. Langt største delen er af fin eller normal kvalitet. Det er IKKE lige så dårligt som wish! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.