En hyldest til min og din jordmoder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

PrinsessensMor

På Gentofte Hospital findes den perfekte jordmoder! En god cocktaildrink: skrap, sød, frisk, kvik og absolut smuk - også kaldt Marianne Ska***n. Jeg glæder mig til hver jordmodersamtale jeg skal til, fordi jeg ved at jeg vil blive mødt med et solskinssmil og vise øjne.

Lad os hylde de kvinder der tager vare på os når opretholdelsen af menneskeheden er nødvendig!  Hånd i hånd vil vi damer føde små mirakler og føre generationen videre.

Hyld din jordmoder, måske kigger hun med    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

TbCp

PrinsessensMor skriver:

På Gentofte Hospital findes den perfekte jordmoder! En god cocktaildrink: skrap, sød, frisk, kvik og absolut smuk - også kaldt Marianne Ska***n. Jeg glæder mig til hver jordmodersamtale jeg skal til, fordi jeg ved at jeg vil blive mødt med et solskinssmil og vise øjne.

Lad os hylde de kvinder der tager vare på os når opretholdelsen af menneskeheden er nødvendig!  Hånd i hånd vil vi damer føde små mirakler og føre generationen videre.

Hyld din jordmoder, måske kigger hun med   

Åhh ja... da Liva kom til verden nåede jeg at have to jordmødre.

Begge var helt nyuddannede og meget  unge. Den ene yngre end mig.

Men de var simpelthen de mest fantastiske jordmødre som fik både Carsten og jeg til at føle os rigtig godt tilpas og til at få den bedste oplevelse.

Vi hyggesnakkede mellem veerne, hvad skal barnet hedde, hvad kunne jordmoderen tænke sig at hendes fremtidige barn skal hedde osv osv.

Da jeg efter kejsersnittet lå på opvågning og ventede på at komme op til Liva, kom jordmoderen ind for at sige stort tillykke og fortælle at det var en skøn datter vi havde fået os.

Hun/de var fantastiske!

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

Årh  Sissel ,, Deltog i tv3 s hospitalet ...   Hun hjalp med at få Alexander til verdenen og hun var bare helt perfekt

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

Jeg vil ikke alene hylde min dejlige hjælpsomme jordemoder eller jordemødre (jeg nåede at have 3 og en studerende) men også alle de FANTASTISKE sygeplejersker der findes på sygehuset i Svendborg. De fås bare ikke bedre!!!!! Jeg var indlagt i 6 dage da jeg fik en infektion og jeg blev behandlet som en prinsesse. Jeg føder i hvert fald der næste gang igen. DEJLIGE DEJLIGE mennesker

Anmeld

30. oktober 2009

Lone Jakobsen

super dejligt med sådan en hyldest.

fra Herning sygehus vil jeg gerne hylde den bedste jordmoder ved navn Tina stub**** (kan ikke læse navnet) en super glad og sød jordmoder som modtog en meget træt og totalt modløs fødende. jeg sad med hovedet i toilettet og brækkede mig af udmattelse da hun kom ind på stuen, og jeg ku næsten ikke magte at hun var så fuld af energi.

men hendes super dejlige væsen og fantastisk optimisme, hjalp mig igennem de sidste meget smertefulde timer. på trods af at hun var meget ung, var hun så dygtigt og hjalp mig så godt... at jeg er hende utrolig taknemmelig. hun var bare helt fantastisk

Anmeld

30. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

Jeg vil ikke alene hylde min dejlige hjælpsomme jordemoder eller jordemødre (jeg nåede at have 3 og en studerende) men også alle de FANTASTISKE sygeplejersker der findes på sygehuset i Svendborg. De fås bare ikke bedre!!!!! Jeg var indlagt i 6 dage da jeg fik en infektion og jeg blev behandlet som en prinsesse. Jeg føder i hvert fald der næste gang igen. DEJLIGE DEJLIGE mennesker

Aj Michella fødte du i Svb? Var det fordi i var flyttet? Jeg er midsundelig!!!

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Aj Michella fødte du i Svb? Var det fordi i var flyttet? Jeg er midsundelig!!!

Ja det gjorde jeg. Jeg blev anbefalet det af SÅ MANGE og det kan jeg virkelig godt forstå. ALT var luksus og jeg/vi blev SÅ godt behandlet. Casper var medindlagt alle 6 dage. Jeg skulle ellers have født i Odense men det fik jeg lige hurtigt lavet om, hvilket jeg er MEGET glad for!!!

Anmeld

30. oktober 2009

mama09

Jm på Aalborg sygehus ved navn Inger - hun var så dejlig - og god til lave sjov/snakke med min mand og mig i mellem veerne alt ros til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.