Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre.
Min eks og jeg gik fra hinanden for små 2 uger siden efter langvarigt forhold. Han er allerede med en ny, og vi snakker slet ikke sammen. Men jeg har ingen at bare snakke med. Jeg har få veninder, men slet ikke nogle som jeg “kan bruge” til at græde ud ved og få støtte fra. Jeg føler mig virkelig alene og angst pga af det her, og tror næsten jeg er på vej til en nedsmeltning. Psykolog er der ventetider på indtil efter sommerferien, så professionel kan jeg heller ikke få hjælpen fra nu..
Tingene bliver ikke bedre af, at jeg har enormt stor traume ang svigt, og derfor reager min krop meget negativt. Kan ikke spise, sove eller bare tænke. Laver den samme handling 2-3 gange og glemmer alt. Føler hver eneste bevægelse er uoverskueligt, og alligevel kan jeg ikke bare sidde stille. Altså min krop er i en angsttilstsnd 24/7.
hvad kan jeg gøre? Jeg ved man ikke bare lige får venner fra den ene dag til den anden, men jeg har bare akut brug for at snakke med en :-( Jeg har de sidste 2 uger søgt i slle mulige grupper efter selvskab, og var da også ude med nogle piger, men det har sådan bare døet lidt ud. Jeg har søgt på boblberg, lavet dating profiler og meget mere.
hvilket ikke har ført noget med sig, udover liderlige mænd
Jeg var ensom i forvejen. Nu føler jeg, at jeg er helt afskåret fra verden.
Anmeld
Citér