Udleje via Airbnb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. maj 2022

Janey

Profilbillede for Janey

Er der nogen af jer, der har prøvet at udleje jeres bolig på Airbnb? Vi overvejer at udleje vores hen over sommeren, men har ikke prøvet det før, så jeg ville høre om der er nogen, der har nogle erfaringer med det og kan komme med råd om, hvad man skal tænke på.

Jeg har også selv kun prøvet at leje en enkelt gang på Airbnb, så jeg har meget begrænset erfaring med firmaet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2022

DagGry

Profilbillede for DagGry

Jeg har netop lejet vores elskede hus ud for første gang. Vi var meget betænkelige ved det, men det gik så fint. 

Vi skal dog stadig vænne os til at have fremmed sovende, spisende og siddende i vores hjem. 

Der er dog også bare ret mange fordele ved det. En af dem er økonomien. Det er så fedt at få penge lige ned i lommen, mens man selv er på ferie, hvor man bruger penge.

Anmeld Citér

30. maj 2022

AnoMor

Janey skriver:

Er der nogen af jer, der har prøvet at udleje jeres bolig på Airbnb? Vi overvejer at udleje vores hen over sommeren, men har ikke prøvet det før, så jeg ville høre om der er nogen, der har nogle erfaringer med det og kan komme med råd om, hvad man skal tænke på.

Jeg har også selv kun prøvet at leje en enkelt gang på Airbnb, så jeg har meget begrænset erfaring med firmaet.

Jeg har ikke selv. Min min svigerindes mor lejede sin lejlighed ud flere måneder af gangen gennem nogle år i de perioder hun boede i sin lejlighed i Spanien. Og hun havde aldrig problemer med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.