Snakke med en.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2022

Anonym trådstarter

Hvem kan man ringe til, hvis man ikke har noget netværk, og bare har brug for ens andens mening eller bare lidt støtte? 
Jeg har prøvet de diverse linjer man kan google, men de som man kom igennem til, følte man lidt de helst ville skynde sig til næste opkald, eller så har de kun åben i hverdage. 

Jeg har en slem periode lige nu, med en masse angst, sorg og usikkerhed. Jeg har bare brug for en at kunne snakke med… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

Anonym

Jeg har brugt Forældretelfonen utallige gange. Det er kompetente mennesker og det er rart man kan være anonym 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har brugt Forældretelfonen utallige gange. Det er kompetente mennesker og det er rart man kan være anonym 

De har også lukket idag. Jeg er heller ikke forældre, så tænker ikke det er de rette. 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hvem kan man ringe til, hvis man ikke har noget netværk, og bare har brug for ens andens mening eller bare lidt støtte? 
Jeg har prøvet de diverse linjer man kan google, men de som man kom igennem til, følte man lidt de helst ville skynde sig til næste opkald, eller så har de kun åben i hverdage. 

Jeg har en slem periode lige nu, med en masse angst, sorg og usikkerhed. Jeg har bare brug for en at kunne snakke med… 

Du kan kontakte din lokale præst. De er fantastiske at snakke med. 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Livslinien 

Anmeld Citér

28. maj 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men hvad med Ventilen?

Anmeld Citér

30. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Livslinien 

Det tager ikke telefonen :-( De siger grinet corona, er der ingen ledige til at tage opkaldet på en svare  

Anmeld Citér

30. maj 2022

Anonym trådstarter

123nn skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men hvad med Ventilen?

Jeg er desværre for gammel. Jeg er 30 :-( 

Anmeld Citér

30. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Du kan kontakte din lokale præst. De er fantastiske at snakke med. 

Vil også sige den lokale præst. 

Anmeld Citér

30. maj 2022

ErDuHerIkkeSnart

Hvor er det godt at du aktivt forsøger at finde noget, som kan hjælpe dig. Kunne det her være noget: https://www.rodekors.dk/bliv-frivillig/snaksammen

?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.