Er det mig der er unormal???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle føde. Altså ikke bare sådan at jeg glæder mig til at have født. Jeg glæder mig til selve fødslen. Føler mig lidt masochistisk at jeg ligefrem glæder mig til det smertehelvede en fødsel jo efter sigende er. Det er mit første barn, og jeg er selvfølgelig nervøs og spændt, men mest af alt glæder jeg mig bare til oplevelsen.

Er det normalt? Synes altid jeg hører om at alle er så bange og nervøse for fødslen. Sådan har jeg det slet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

hc=k

Nej du er ikke unormal. Jeg glædede mig også til at føde da jeg var gravid og var overhovedet ikke bange på noget tidspunkt. Det du beskriver med at du glæder dig til DET HELE sådan havde jeg det også. Jeg havde en rigtig god fødsel da det så endelig kom til det, på trods af at jeg blev rigtig dårlig.

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hc=k skriver:

Nej du er ikke unormal. Jeg glædede mig også til at føde da jeg var gravid og var overhovedet ikke bange på noget tidspunkt. Det du beskriver med at du glæder dig til DET HELE sådan havde jeg det også. Jeg havde en rigtig god fødsel da det så endelig kom til det, på trods af at jeg blev rigtig dårlig.

jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der har det sådan. Jeg glæder mig nemlig til det hele også selvom jeg godt ved det selvfølgelig kommer til at gøre ondt og sådan noget.

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Jeg glæder mig også helt vildt  Samtidig med at jeg er bange! Men selve det at være den oplevelse rigere og at føde sit eget barn! Fantastisk!!

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

Anonym skriver:

jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der har det sådan. Jeg glæder mig nemlig til det hele også selvom jeg godt ved det selvfølgelig kommer til at gøre ondt og sådan noget.

Min søn bliver 7 måneder på lørdag så det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg fødte, men det var bare så fantastisk det af det jeg kan huske. Når man har født så er det hele overstået og man er pavestolt over det lille vidunder der ligger der. Når jeg tænker tilbage på det hele havde jeg forestillet mig at det var meget værre end det egentlig var, men jeg havde også opsat mig på at jeg næsten skulle dø hehe. Der er slet ikke noget at være bange for jo man skal bare lytte til ens jordmoder og huske at trække vejret. Det var forresten mit bedste råd "TRÆK VEJRET"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.