Hjælp piger…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg har brug for hjælp piger… 

Jeg skal egentligt ud i weekenden, men har haft så meget halsbrand de sidste par dage.. Jeg pletblødte onsdag/torsdag i sidste uge og har normalt ingen blødninger mellem mine mens. 
Halsbrand er altid det første tegn jeg har haft på en graviditet.. så tog en test i dag, selvom jeg godt nok ikke er gået over tid endnu. Min sidste mens startede tirsdag d. 3, så der er jo stadig nogle dage til (har en cyklus på ca. 26-29 dage). 

Kan jo ikke rigtig nå at tage en test inden weekenden, hvor jeg er gået over tid. Tænker hvis halsbranden fortsætter at jeg tager en test på fredag alligevel. Men kan i se noget på denne test, synes nemlig jeg fornemmer en meget utydelig streg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har brug for hjælp piger… 

Jeg skal egentligt ud i weekenden, men har haft så meget halsbrand de sidste par dage.. Jeg pletblødte onsdag/torsdag i sidste uge og har normalt ingen blødninger mellem mine mens. 
Halsbrand er altid det første tegn jeg har haft på en graviditet.. så tog en test i dag, selvom jeg godt nok ikke er gået over tid endnu. Min sidste mens startede tirsdag d. 3, så der er jo stadig nogle dage til (har en cyklus på ca. 26-29 dage). 

Kan jo ikke rigtig nå at tage en test inden weekenden, hvor jeg er gået over tid. Tænker hvis halsbranden fortsætter at jeg tager en test på fredag alligevel. Men kan i se noget på denne test, synes nemlig jeg fornemmer en meget utydelig streg? 

Der er svært at se men umiddelbart synes jeg også jeg kan fornemme en streg. 
hvorfor kan du ikk nå og teste inden weekenden? Det er jo kun tirsdag idag så du ville vel kunne tage en test fredag morgen ?

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Ja sagtens, men går først over tid på tirsdag jo, så mente mere jeg ikke kunne nå en test hvor jeg faktisk var gået over tid.. 

Men må prøve igen på fredag, så har jeg jo i hvert fald gjort hvad jeg kunne

Tog også lige nogle billeder lige da tiden var gået. De gjorde mig ikke mere sikker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2022

Kastanje

Du er da gravid

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Du er da gravid

Ej hvor jeg håber

Kæreaten og jeg har prøvet i 1,5 år, med kun en positiv test der desværre endte i en SA. Vi har egentligt lagt det lidt på hylden og besluttet at søge hjælp efter sommeren. Men puha, det blev da pludselig en lidt mere spændende uge jeg går i møde

Anmeld Citér

24. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Den ser positiv ud. Tilykke!

Anmeld Citér

24. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg synes også at den ser positiv ud. Opdater gerne hvis du tester mere

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak piger!

Man stirrer sig jo blind, og jeg tør stadig ikke helt sætte håbet alt for højt (siger man i hvert fald til sig selv

Jeg prøver at teste igen om et par dage, ville jo trods alt kun være 3+0 nu, så må håbe på en tydeligere streg en af de næste dage

Anmeld Citér

24. maj 2022

Darling

Jeg kan også godt se den   men hvis du er gået over tid i weekenden så er du da også længere henne end 3+0

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg kan også godt se den   men hvis du er gået over tid i weekenden så er du da også længere henne end 3+0

Dejligt at høre der trods alt er flere der kan se den  så går tiden bare så langsomt lige pludselig 

Min sidste mens startede d. 3/5, så ville først gå over tid på tirsdag.. testede egentligt kun pga halsbranden og at jeg skulle ud i weekenden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.