Erfaring med Lalandia og Legoovernatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2022

Anonym trådstarter

Vi overvejer et par overnatninger hvor vi kunne komme i Lego House, Legoland og wow park, havde så kigget på legolands overnatninger og Lalandia (men tænker hvis det er Lalandia er et par overnatninger vel næppe nok )

Hvad er jeres erfaringer med stederne, synes at have hørt en del dårligt om Lalandia Billund (beskidt og alt for dyrt i forhold til deres niveau?) Mener ikke at have hørt noget videre dårligt om legolands overnatninger

Hvad er folks erfaringer og evt nogen som har prøvet begge ting.

Skal afsted med 4 børn mellem 0-6 år og vi er to afsted (dvs to familier)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Vi overvejer et par overnatninger hvor vi kunne komme i Lego House, Legoland og wow park, havde så kigget på legolands overnatninger og Lalandia (men tænker hvis det er Lalandia er et par overnatninger vel næppe nok )

Hvad er jeres erfaringer med stederne, synes at have hørt en del dårligt om Lalandia Billund (beskidt og alt for dyrt i forhold til deres niveau?) Mener ikke at have hørt noget videre dårligt om legolands overnatninger

Vi havde sidste år en overnatning på Legoland hotel. Første dag var vi i Legoland og på dag 2 tog vi i Lego house. Kæmpe anbefaling! Det var så godt! Næste gang vi skal afsted (når min yngste er lidt ældre) tager vi flere overnatninger, for at have lidt mere tid til at nå det hele. Men det var absolut skønt!

Vi var 4 generationer afsted (oldemor, mormor, mor og 2 børn). Vi delte et enkelt værelse, og det var så fint til os.

Anmeld Citér

24. maj 2022

Pb18

Jeg har ikke prøvet at overnatte i Legoland men har været i Lalandia Billund to gange og husene har været pæne og rene begge gange. Mht pris så koster Lalandia jo det det koster, vi kombinerer med Coop medlemskab, så får vi bonus vi kan handle for og så kigger vi efter gode tilbud uden for højsæsonen

Anmeld Citér

24. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har aldrig overnattet i Legoland så det kan jeg ikk udtale mig om. 

men mht Lalandia ville jeg til hver en tid altid vælge Billund over Rødby. Og det er på trods af at jeg bor tættest på Rødby. Synes bare Billund er bedre. Og har aldrig oplevet hygiejnen der som dårlig.

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Vi havde en overnatning og to dage i Legoland sidste år. Det var virkelig godt! I år har vi valgt at prøve Lalandia kombineret med en dag eller to i Legoland. Vi får flere overnatninger og entreer/aktiviteter i år i Lalandia end den ene overnatning og to dage i Legoland, så derfor valgte vi den løsning selvom jeg gerne havde taget den ene overnatning og 2 dage i Legoland igen. Det var bare SÅ godt. 
I forhold til Lalandia Billund har vi hørt fra familie og venner at det er rigtig godt. 

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Vi havde sidste år en overnatning på Legoland hotel. Første dag var vi i Legoland og på dag 2 tog vi i Lego house. Kæmpe anbefaling! Det var så godt! Næste gang vi skal afsted (når min yngste er lidt ældre) tager vi flere overnatninger, for at have lidt mere tid til at nå det hele. Men det var absolut skønt!

Vi var 4 generationer afsted (oldemor, mormor, mor og 2 børn). Vi delte et enkelt værelse, og det var så fint til os.

Tak for svar, så i sov i samme rum på Legoland hotel eller hvordan?

Anmeld Citér

25. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Tak for svar, så i sov i samme rum på Legoland hotel eller hvordan?

Ja det gjorde vi. Der var 2 dobbelt senge og en enkelt seng. Vi gjorde det mest for at spare pengene til et ekstra værelse, men det fungerede rigtig godt.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har boet på Legoland Castle og i Lalandia både i Billund og Rødby og har været fint tilfreds med kvaliteten af alle stederne. Alle 3 steder er dog noget dyre, så om pris og kvalitet hænger sammen er nok op til den enkelte at vurdere. Vi har dog ikke oplevet nogen af stederne som beskidte, men jeg ved ikke, om Lalandia i Billund tidligere har haft problemer, da en af mine veninder har sagt det samme om at de oplevede det som beskidt. Vi har nu været der 3 gange under corona og der var der ingen problemer med renligheden. Det er flere år siden, at min veninde var der og havde den dårlige oplevelse.

Vi har ikke prøvet at bo på Legoland hotellet men kun på deres nye "slot", så jeg kan ikke udtale mig om Legoland hotellet, men sammenligner jeg Lalandias hytter og Legoland Castle er kvaliteten klart bedst på slottet, men der er jo så til gengæld mindre plads på hotellernes værelser end i en Lalandia hytte. En ulempe ved Lalandias hytter er, at de ligger lige op ad lufthavnen, så der er en del larm fra fly afhængig af, hvor tæt ens hytte er på startbanen. Selv om slottet også er tæt på lufthavnen, var lydisoleringen så meget bedre, at vi ikke hørte flyene der. 

Anmeld Citér

25. maj 2022

Anonym trådstarter

Lalandia spørgsmål

Har I haft købt det der guldarmbånd?

Og hvordan er det med barnevogn, kan man have den med ind i Legelandet osv er den til at have med rundt?

Anmeld Citér

25. maj 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Lalandia spørgsmål

Har I haft købt det der guldarmbånd?

Og hvordan er det med barnevogn, kan man have den med ind i Legelandet osv er den til at have med rundt?

Jeg ved ikke hvad guldarmbånd er, men vi har altid været glade for Lalandia. Både da børnene var babyer og vi kunne have barnevogne med i legeland og rundt derinde. Så vores varmeste anbefaling til Lalandia Billund

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.