Vi har boet på Legoland Castle og i Lalandia både i Billund og Rødby og har været fint tilfreds med kvaliteten af alle stederne. Alle 3 steder er dog noget dyre, så om pris og kvalitet hænger sammen er nok op til den enkelte at vurdere. Vi har dog ikke oplevet nogen af stederne som beskidte, men jeg ved ikke, om Lalandia i Billund tidligere har haft problemer, da en af mine veninder har sagt det samme om at de oplevede det som beskidt. Vi har nu været der 3 gange under corona og der var der ingen problemer med renligheden. Det er flere år siden, at min veninde var der og havde den dårlige oplevelse.
Vi har ikke prøvet at bo på Legoland hotellet men kun på deres nye "slot", så jeg kan ikke udtale mig om Legoland hotellet, men sammenligner jeg Lalandias hytter og Legoland Castle er kvaliteten klart bedst på slottet, men der er jo så til gengæld mindre plads på hotellernes værelser end i en Lalandia hytte. En ulempe ved Lalandias hytter er, at de ligger lige op ad lufthavnen, så der er en del larm fra fly afhængig af, hvor tæt ens hytte er på startbanen. Selv om slottet også er tæt på lufthavnen, var lydisoleringen så meget bedre, at vi ikke hørte flyene der.
Anmeld
Citér