Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnoMor skriver: Hvis man zoomer ind og virkelig koncentrerer sig så kan man ane en streg. Men om der er farve i kan jeg ikk se. hvor langt skulle du være henne ?
Hvis man zoomer ind og virkelig koncentrerer sig så kan man ane en streg. Men om der er farve i kan jeg ikk se. hvor langt skulle du være henne ?
Jamen ved det faktisk ikke..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad med nu..?
Hvad med nu..?
Kan sagtens ane en ekstra streg. Krydser for at den udvikler sig
Anonym skriver: Jamen ved det faktisk ikke..
Du ved ikk hvornår du forventer menstruation ? hvornår havde du sidst og har du en normal cyklus ?
AnoMor skriver: Du ved ikk hvornår du forventer menstruation ? hvornår havde du sidst og har du en normal cyklus ?
Jo det gør jeg tirsdag i næste uge.. men den her cyklus og mens sidst har været lidt underlige.
Anonym skriver: Jo det gør jeg tirsdag i næste uge.. men den her cyklus og mens sidst har været lidt underlige.
Okay. Så er det også alt for tidligt at teste endnu umiddelbart. Vent med at test igen før om 3-4 dage tidligst så der større chance for udvikling.
Det er svært at sige når det er så tidligt og det ligner lidt at farven ikke er løbet helt igennem da billedet blev taget, det kan også godt snyde jeg har ingen erfaring med den mærke test, men jeg krydser selvfølgelig fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128