Andre der os har gjort det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

pigebaby19

Heej mig og min kæreste prøver at blive gravide, og jeg har allerede købt noget baby tøj?? andre der os er lidt små skøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

dorthemus

Næh det synes jeg ikke det er

Det har jeg også gjort, men tør ikke rigtig nu hvor jeg er gravid...overtro, uha!

Anmeld

29. oktober 2009

Nova's mor

dorthemus skriver:

Det har jeg også gjort, men tør ikke rigtig nu hvor jeg er gravid...overtro, uha!

Har det på helt samme måde, har fundet et par ting, men det endte med at jeg hang det på plads igen.

Anmeld

29. oktober 2009

Nadi

Den kategori tilhører jeg vist også, så er glad for at høre jeg ikke er alene 

Inden jeg blev gravid med mit første barn havde jeg købt noget baby tøj, havde heldigvis en svigerinde og veninde der ventede sig, så brugte dem som undskyldning, men håbede i al hemmelighed på at kunne beholde tøjet selv 

-Nadia

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har købt lidt småtterier inden jeg blev gravid og lidt undervejs! Er ikke overtroisk og venter kun med at gå amok, fordi vi endnu ikke kender kønnet! Men glæder mig meget til baby-shop-amok

Anmeld

30. oktober 2009

Tulle28

dorthemus skriver:

Enig - den overtro altså...!!

Anmeld

30. oktober 2009

mullesmith2

Hej min kæreste og jeg er også gået igang med projekt baby her i sidste uge hehe så det er ik længe vi har været igang. Men jeg kigger på babytøj over alt, kan ik lade være med det. Jeg kigger på pusleborde på gul og gratis og andet baby gejl for lige at se om der er noget man ik kan undværer som bare er vildt billigt hehe. Har dog holdt mig til kun at kigge, vil ikke stå inde med en helt masse baby ting hvis jeg nu ik lige bliver gravid af den ene eller anden grund.
;-)

Anmeld

30. oktober 2009

Diana...

Nope det har jeg ikke gjort. 

Anmeld

30. oktober 2009

Valle81

Nej det har jeg ikke:0)

Da jeg ventede mit første barn, købte jeg en del mens jeg var gravid, men havde heller intet, så skulle ud og have alt:0)

Nu venter jeg nr. 2 og er idag 20+4 og ha indtil nu ikke købt en ting til baby.

Vi fik igår at vide at vi venter en dreng, så idag skal vi ud og købe´vores første ting:0)

Knus

Christina

Anmeld

30. oktober 2009

frk andreasen

Ansemusen skriver:

Jeg har købt lidt småtterier inden jeg blev gravid og lidt undervejs! Er ikke overtroisk og venter kun med at gå amok, fordi vi endnu ikke kender kønnet! Men glæder mig meget til baby-shop-amok

hi hi. jeg skal til scanning på fredag. håber bare bebsen vil vise sit køn så jeg kan shoppe amok i baby tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.