Lejligheds størrelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2022

Soonmom

Soonmom skriver:

Stue og fire værelser

Godmorgen

Stue og 5 værelse selvfølgelig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2022

Panther

Profilbillede for Panther

Kommer lidt an på om det er ny eller gammel bolig. På Frederiksberg kunne det snildt være 3 værelser og 3 stuer..

Anmeld Citér

19. maj 2022

AnoMor

Hvis der i en leje bolig annonce, står anført 6 værelser, hvad forventer I så boligen indeholder  af soverum?

Enten:

4 værelser, 1 stue og et stor gang (vores boligselskab tæller stor gang med som rum) 

5 værelser og 1 stue 

4 værelser, 1 pulterkammer og 1 stue 

4 værelser, 1 spisestue og 1 stue 

4 værelser og 2 stuer

Anmeld Citér

19. maj 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

TS hvad regner/regnede du selv med?

Anmeld Citér

19. maj 2022

Anonym trådstarter

1000 tak for alle svarene.

Skal ud og se på en bolig i morgen hvor der står 6 værelser anført.

Og de 3 værelser der er vist i annoncen er relativ små, der er ikke plads til dobbeltseng ihvertfald,  så jeg håber jo at der mindst er et større værelse. Jeg ved der er spisestue og dagligstue (er dog itvivl om, om spisestuen, reelt er et køkken alrum.

Nå men jeg kan ihvertfald se at der er forhåbning om et soverum mere, og så må jeg jo afvente og se til i morgen.

Tak for hjælpen.

Anmeld Citér

20. maj 2022

lineog4

Det kommer an på om det er nybyg eller gammelt. Jeg bor i en gammel herskabslejlighed hvirndet hedder 4 værelser plus 2 kamre. De 2 kamre fungerer fint som soveværelser og de 4 værelser er alle forbundet insuite - vi bruger to til stuer og to til værelser (børnene har så værelser som er lige så store som stuer ). 

Man kan jo bruge rummene som man vil - min datters værelse var stue før, der er jo ingen regler.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.