Negativ clearblue digital/gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2022

Wife83

Hej alle I skønne kvinder derude jeg er ny herinde- inden jeg bliver mere forvirret i mit hoved og bruger oceaner af tid på at Google osv -tænkte jeg at jeg ville spørge her i plenum om der er andre der har oplevet noget lignende som mig. 
Min menstruationscyklus har været lidt svær at finde ud af siden jeg i februar startede på minipiller. Nogle gange går der kun 14 dage imellem og andre gange 1 måned. Jeg har dog ikke haft min menstruations nu i 38 dage- og begyndt at mærke tidlige graviditetssymptomer- hovedpine, træthed, kvalme især morgen og om aftenen får jeg sådan lidt sure opstød og skal helst ligge med hovedet højt. Jeg begynder at tænke om jeg kunne være gravid.. har dog tager alle mine piller korrekt. 
jeg har købt tre test fra apoteket og her til morgen lavede jeg to test med et pr timers mellemrum- de blev begge meget meget svage- stregen på begge kunne man i den rigtige vinkel ane- og lidt tydeligere hvor jeg synes at kunne se den ene havde lidt farve hvis jeg tog den ud af hylsteret.

jeg skynder mig at tage op til Matas og køber sådan en clear Blue digital for at se hvad den siger- bruger den samme urin som de andre (har stået 45 min fremme) og den viser “ikke gravid”. 

så mit spørgsmål er til jer- har I prøvet det samme og stadig været gravide? Skal til lægen senere idag og få lavet et celleskrab og tænker jeg vil spørge om de kan måle mit hcg niveau dernede

god dag til jer og glæder mig til at få lidt svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2022

Mrs.

Hvis du har testet med apotekets test der laver blå streger kan du ikke stole på dem. 
Clear blue digital test ville jeg regne med hvis jeg var dig. 

Anmeld Citér

19. maj 2022

Mortiltreogmåskefire

Jeg tror desværre ikke at du er gravid  

som en anden skriver, så er apotekets test gode til at vise streger selvom at den er negativ

det med at du har halsbrand kommer først i slutningen af graviditeten pga at barnet ligger så højt at mavesæk osv bliver skubbet op, så det er ikke et graviditets tegn du kan gå efter

Anmeld Citér

19. maj 2022

Anonym

Mortiltreogmåskefire skriver:

Jeg tror desværre ikke at du er gravid  

som en anden skriver, så er apotekets test gode til at vise streger selvom at den er negativ

det med at du har halsbrand kommer først i slutningen af graviditeten pga at barnet ligger så højt at mavesæk osv bliver skubbet op, så det er ikke et graviditets tegn du kan gå efter

Det passer ikk helt. Jeg led af voldsomt halsbrand i min sidste graviditet og det stod på frem til uge 10 hvor jeg fik en abort 

Anmeld Citér

19. maj 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Min læge siger at hvis du tager minipillerne korrekt så er det praktisk taget umuligt at blive gravid..

jeg har selv non-stop diverse graviditetssymptomer som bivirkninger fra netop minipiller...

jeg ville nok tage en ny digital for at få ro i sindet med frisk urin for en sikkerheds skyld..

selvom jeg ved at det er næsten umuligt på pillerne så ligger frygten der for mig så jeg har tests stående til når hjernen ikke vil stoppe med at panikke..

det er en 8-pak fra RFSU jeg køber på Webapoteket:

https://www.webapoteket.dk/mor-og-barn/graviditet/rfsu-graviditetstest-test-ofte-p-221284

med dem testede jeg positiv med nr 3 allerede i uge 3 ca.. i hvert fald før end man kunne se andet end blot fortykket hinde som tegn på gravditet..

Anmeld Citér

19. maj 2022

Anonym

Jeg ville ikke stole på apotekets test hvis det er den med blå streg, jeg tror desværre ikke du er gravid når den digitale er negativ de symptomer du beskriver kan også sagtens være tegn på mens er på vej 

Anmeld Citér

19. maj 2022

Wife83

Jeg har her til aften fået menstruation og mit hcg var under 2. Så der var vidst ikke noget. Tak for svar allesammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.