Hej alle I skønne kvinder derude
jeg er ny herinde- inden jeg bliver mere forvirret i mit hoved og bruger oceaner af tid på at Google osv -tænkte jeg at jeg ville spørge her i plenum om der er andre der har oplevet noget lignende som mig.
Min menstruationscyklus har været lidt svær at finde ud af siden jeg i februar startede på minipiller. Nogle gange går der kun 14 dage imellem og andre gange 1 måned. Jeg har dog ikke haft min menstruations nu i 38 dage- og begyndt at mærke tidlige graviditetssymptomer- hovedpine, træthed, kvalme især morgen og om aftenen får jeg sådan lidt sure opstød og skal helst ligge med hovedet højt. Jeg begynder at tænke om jeg kunne være gravid.. har dog tager alle mine piller korrekt.
jeg har købt tre test fra apoteket og her til morgen lavede jeg to test med et pr timers mellemrum- de blev begge meget meget svage- stregen på begge kunne man i den rigtige vinkel ane- og lidt tydeligere hvor jeg synes at kunne se den ene havde lidt farve hvis jeg tog den ud af hylsteret.
jeg skynder mig at tage op til Matas og køber sådan en clear Blue digital for at se hvad den siger- bruger den samme urin som de andre (har stået 45 min fremme) og den viser “ikke gravid”.
så mit spørgsmål er til jer- har I prøvet det samme og stadig været gravide? Skal til lægen senere idag og få lavet et celleskrab og tænker jeg vil spørge om de kan måle mit hcg niveau dernede 
god dag til jer og glæder mig til at få lidt svar 
Anmeld
Citér