Help a sister out..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg har taget disse 4 valmed teste.. Alle streger kom indenfor tid, men er selvfølgelig blevet tydeligere efter de er tørret op. 

Den fra 3+6 er taget på tynd aftenurin og er derfor væsentlig mere utydelig end de andre.

Vil I ikke mene, at den er der?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2022

Anonym

Selvom de kom indenfor ville jeg ikke stole på dem eftersom de er meget tørre nu, tag en ny de er ugyldige efter tid

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym

Der er ingen tvivl om at du producerer hcg . Men synes desværre ikke udviklingen / mangel på samme indikere at det er en der udvikler sig som forventet . ?

Anmeld Citér

11. maj 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Du er gravid, men jeg ville også give det et par dage og se, om stregen bliver tydeligere. Teknisk set er en steg en streg. Men min erfaring siger, der skal være udvikling for at gravidteten holder ved. Styrke kan dog svinge meget så tidligt -selv hvis man tager to teste på samme urin. Så der er også god chance for den er der

Kryder for dig

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym

De er da positive. Da jeg testede 4+0 var min ligeså svag som din 3+6. Jeg er lige gået ind i uge 36 nu

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym

Jeg ville også teste om et par dage - desværre havde jeg selv en BIO for 2 måneder siden og der var udviklingen denne. 

4+0 øverst
4+2 nummer 2
4+3 nummer 3
4+4 nummer 4 .... og 3 dage efter kom mens... jeg var tudefærdig

Men håber den er der for dig

Anmeld Citér

11. maj 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres inputs

Jeg skifter meget imellem at tro på det, og så til slet ikke at tro på det.. Hold nu kegle, hvor er det frustrerende, ikke at føle sig helt overbevist om hverken det ene eller det andet.. Nu må den næste uge bare gerne gå hurtigt, så jeg kan se om mens kommer eller der sker en ordentlig udvikling

Anmeld Citér

11. maj 2022

Baby.mamma

Jeps, positiv, tillykke. Krydser for den bliver siddende

Anmeld Citér

13. maj 2022

Anonym trådstarter

Nu er jeg nået 2 dage over tid og tog en clearblue her til morgen.. Den var heldigvis helt enig i valmed

Så håber jeg bare på de grumme mens smerter / kramper ikke er tegn på at den er ved at blive udstødt eller sidder et forkert sted

Anmeld Citér

13. maj 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Nu er jeg nået 2 dage over tid og tog en clearblue her til morgen.. Den var heldigvis helt enig i valmed

Så håber jeg bare på de grumme mens smerter / kramper ikke er tegn på at den er ved at blive udstødt eller sidder et forkert sted

Hvor godt  Jeg havde også mens smerter, nu 23 uger henne. Det er der mange der har 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.