Jeg synes det er lidt svært med de anonyme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Joanna

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Vi har en anonym, som er nygravid. En som havde ÆL for 9 dage siden - eller var det blærebetændelse? Og så en anonym som har ÆL nu, vistnok? ... 

Jeg hedder ikke Joanna i virkeligheden... jeg bruger bare det her navn online - for mig er det en stor fordel at være anonym (særligt i forhold til det her emne). Men det kan man let være med et "dæk-navn" der ikke vækker opsigt. 

Bare et lille suk - over at det er lidt svært at finde rundt og følge med, når vi har så mange navne-søstre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Jeg er mig selv herinde, men jeg sætter mig selv ano hvis jeg har nogen måske pinlige spørgsmål, hvor andre måske ikke behøver vide hvem jeg er, til hvis der var nogen man kender herinde..

Anmeld

29. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Joanna skriver:

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Vi har en anonym, som er nygravid. En som havde ÆL for 9 dage siden - eller var det blærebetændelse? Og så en anonym som har ÆL nu, vistnok? ... 

Jeg hedder ikke Joanna i virkeligheden... jeg bruger bare det her navn online - for mig er det en stor fordel at være anonym (særligt i forhold til det her emne). Men det kan man let være med et "dæk-navn" der ikke vækker opsigt. 

Bare et lille suk - over at det er lidt svært at finde rundt og følge med, når vi har så mange navne-søstre. 

når man poster et indlæg har man mulighed for at klikke i en lille boks, og så er man anonym, det betyder ikke at ens normale profil er anonym

Anmeld

29. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså f.eks. jeg hedder ka-ri-na, men jeg har også skrevet anonyme indlæg.... men det kan man bare ikke se :0) det er det der er ideen bag det at være anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.