Hvad er det pinligste i har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
5 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2022

Dream

Jeg synes det kunne være hyggeligt med lidt sjove historier, så må jeg høre hvad det pinligste I har gjort var?

Jeg tror min pinligste var, da jeg i folkeskolen var vildt forelsket i en I klassen over mig- Tobias. Som i VIRKELIG forelsket. Min lille teenagehjerne kunne ikke tænke på andet end ham. Så i en time i klassen, hvor læreren havde spurgt om et eller andet, hvor svaret var "Jesus", rakte jeg hånden i vejret, da jeg kendte svaret. Men der var åbenbart gået så lang tid fra spørgsmål, til læreren valgte én til at svare, at jeg var forsvundet ind i drømmeland igen. Så da læreren sagde mit navn, fik jeg sagt, lige så højt og tydeligt: Tobias  i stedet for Jesus.  

Må jeg høre jeres?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2022

Mum4life

Dream skriver:

Jeg synes det kunne være hyggeligt med lidt sjove historier, så må jeg høre hvad det pinligste I har gjort var?

Jeg tror min pinligste var, da jeg i folkeskolen var vildt forelsket i en I klassen over mig- Tobias. Som i VIRKELIG forelsket. Min lille teenagehjerne kunne ikke tænke på andet end ham. Så i en time i klassen, hvor læreren havde spurgt om et eller andet, hvor svaret var "Jesus", rakte jeg hånden i vejret, da jeg kendte svaret. Men der var åbenbart gået så lang tid fra spørgsmål, til læreren valgte én til at svare, at jeg var forsvundet ind i drømmeland igen. Så da læreren sagde mit navn, fik jeg sagt, lige så højt og tydeligt: Tobias  i stedet for Jesus.  

Må jeg høre jeres?

Jeg boede hos mine svigerforældre med min kæreste, jeg kommer fuld hjem fra byen, og bliver virkelig dårlig, så må ud på toilettet og kaste op, desværre kan jeg ikke holde på min afføring mens jeg kaster op, så ender med at skide i bukserne og på deres badeværelse måtte  de er ikke mine svigerforældre idag, men når vi mødes bliver der altid talt om min uheldige episode, selvfølgelig med et smil på læben, men det var så flovt��

Anmeld Citér

7. maj 2022

Anonym

Min første arbejdsjulefrokost gik på følgende måde:

12.00: jeg kunne ikke lide den varme mad til frokost - vælger at spise salat.

16.00: vi skåler julen ind i vores eget lille team - 2 glas rødvin ryger indenbords. 

17.00: vi mødes med resten af firmaet, og der er punch. Jeg drikker et glas. 

18.00: vi bliver inviteret ind og bliver sat til bord i en stor sal. Min bordherre er den stor norske IT chef på ca. 2 meter og 130 kg… han medbringer en flaske sprut. 

18.10 min maver rumler og jeg har kun fået havregryn og salat hele dagen.

18.15: min galante bordherre sørger for at min shot glas hele tiden er fyldt, og jeg får drukket syv glas pø en halv time. Jeg vejer 45 kg. 

18.45: jeg går på toilettet og registrerer at jeg har svært ved at styre mine ben. Jeg sætter mig med hoved mellem benene. En kollega banker på døren og spørger om jeg er ok efter 20 minutter. 

19.15: jeg ligger på gulvet og en kollega lyser mig i øjenene med en lommelygte. 

19.30-20.15: jeg bliver fulgt hjem til min lejlighed af en kollega, som sørger for at jeg får drukket et glas mælk og spist et stykke brød.

Dagen efter er jeg for fuld til at køre til en aftale kl 11.00 og jeg har aldrig haft det så dårligt i mit liv. 

God fest

Anmeld Citér

8. maj 2022

Anonym

Jeg oprettede eb tråd herinde for et lille års tid siden - jeg havde været til 40-års fødselsdag der startede kl. 14 - sådan receptions agtig - kl. 19 åbner jeg floor alene med dj’en. Jeg har drukket White russian hele eftermiddag og fandt ud ag målestokken var: 1 l vodka, en l mælk en l kalua. 
jeg var SÅ fuld. Kl. 21.30 henter min far mig og kører mig hjem, hvor min mor passer mit ældste barn, som ingen gang er gået i seng. 
jeg gør jeg altid gør når jeg er fuld - smider alt mit tøj - altså alt! Og vralter op af trappen, jaa min søn siger jeg nærmest kravler op af væggen  det er så pinligt. 
den dag hilser ukendte mennesker stadig på mig i netto og siger: det var virkelig en fed fest ved (og så navnet på ham vi var ved) 

mega mega pinligt på alle plan, særligt min stakkels 11-søn der så hele optrinnet derhjemme

Anmeld Citér

8. maj 2022

Anonym

Jeg forsøger at fortrænge de pinlige øjeblikke.. Noget af det jeg dog husker er at jeg, da jeg var yngre, efterlod et bind med menstruationsblod liggende ved toilettet.. Ville pakke det væk, men glemte det. Bagefter ser jeg det der, og i mellemtiden havde min mandlige roomie været i bad..  det var så flovt. Vi talte aldrig om det.. Glemmer det aldrig. 

Anmeld Citér

8. maj 2022

Anonym

Jeg kunne grave mig ned da min svigermor (vi havde kun kendt hinanden i 2/3 år) tog mine trusser (g-streng) op af sin taske. Hun havde fundet dem i sommerhuset vi havde lånt og vasket dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.