Sporløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

TbCp

Er der andre end mig der sidder med store tykke øjenlåg over at have vrælet så meget over det program?

Det er så rørende, jeg kan da næsten ikke holde det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mor.sander

Jeps, den klub er jeg også medlem af

Anmeld

29. oktober 2009

Spirens mor

Jeg tuder altid til Sporløs, det er simpelthen for rørende....tænk at finde et familiemedlem efter så mange år

Anmeld

29. oktober 2009

NaFe

JEG ELSKER SPORLØS... og tuder altid...

Anmeld

29. oktober 2009

TbCp

Nå ja må jo hellere lige få med at jeg selv har fået kontakt til en lillebror efter 13 år
Det har dog ikke været i sporløs

Anmeld

29. oktober 2009

ekzunz

Jeg tuder ALTID til Sporløs.

Hvis du har Canal Digital og dermed får deres medlemsblad, kan du tilmed læse det sort på hvidt.....

Anmeld

29. oktober 2009

Sees

Min mor og niece var på besøg her til aften, og min mor og jeg sad og tud brølede, og så begyndte min 5årige niece også, fordi hun ikke kunne lide at vi var kede af det .. Hun er så sød

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Jeg så det desværre ikke i aften, men tuder også rigtig tit til Sporløs! Specielt når de mødes til sidst og selv græder og er vildt lykkelige! Tudbrølede i et af de sidste programmer hvor det var et koreansk forældrepar der havde være mere eller mindre tvunget til at gå af med deres datter. Senere havde de adopteret en pige, som var død et år inden deres biologiske datter så opsøger dem i Sporløs. Puh ha!

Anmeld

30. oktober 2009

guggle

Tidligere i sporløs startede og sluttede (så vidt jeg husker) programmet med en melodi som var så drøngod...Skulle bare høre den, så var jeg også ved at tude. Men sådan har jeg det nu med mange ting efter at jeg er blevet mor - især efter barn nr. 2¨

Min søster ringede igår og jeg kunne høre hun var ked - Det var hendes eksamen der var blevet for meget for hende. Da skulle jeg kæmpe for ikke at tude inden hun overhovedet havde sagt hvad der var i vejen..... Var jo næsten nød til at nive mig selv i armen -tag MIG sammen!!!!!! Så overdrevne følelser så det er tæt på plat! Det er så mega flovt, for det er så svært at styre. Der var jo ikke noget voldsomt i vejen, min søster er i virkeligheden bare perfektionist og ville have et meget lettere studie, hvis ikke alle karakterer  absolut skulle ende på 12 :-) (med tre små børn selvfølgelig)

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Jeg bli'r nødt til at spørge : Hvornår viser de "Sporløs" på DR1 ?

Jeg elsker at se det program , men jeg tuder så ikk' ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.