jeg udfordrer mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

oo

- til at se det program i aften klokken 22 på DR2 om skidesure koner. så må vi se hvor skidesur jeg blir når jeg har set det!

er der andre der er friske på en udfordring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

sarahb

jeg er bare en skidetræt kone, jeg falder om kl.21 efter jeg er begyndt på jobZZZZZZZZ.. holdte mig dog vågen igår til dagens mand

Anmeld

29. oktober 2009

oo

sarahb skriver:

jeg er bare en skidetræt kone, jeg falder om kl.21 efter jeg er begyndt på jobZZZZZZZZ.. holdte mig dog vågen igår til dagens mand

øv! jeg er sådan helt hyper i disse dage, jeg har lige færdiggjort min bachelor opgave idag og nu føler jeg mig fri, friiii som fuuuuuglen

men jeg så lige et klip hvor Søren Fauli sagde "det bedste råd til kvinder er: hold nu for helvede jeres kæft!"...og så griner man lidt og så tænker man HEY!

Anmeld

29. oktober 2009

Dictes mor

Hey tillykke, er det ikke bare fantastisk at få den lavet færdig! Fedt fedt fedt... Hvad er det for et program du skal fejre det med at se?

Anmeld

29. oktober 2009

oo

Majastina skriver:

Hey tillykke, er det ikke bare fantastisk at få den lavet færdig! Fedt fedt fedt... Hvad er det for et program du skal fejre det med at se?

jeg kan ikke huske hvad det hedder...programmet...men det kommer klokken 22 på DR2.

og jo, det er sååååååå fedt! jeg er vildt stolt og vildt tilfreds og det er jo godt, som regel selvom jeg igår råbte af Søren "jeg gider FANDME aldrig skrive speciale!" og smadrede hanken af en gammel kop

Anmeld

29. oktober 2009

Dictes mor

Det kan jeg godt følge dig i, jeg gider i hvert fald heller ikke skrive speciale, men tænk en gang hvor lækkert det bliver at få det afleveret. Jeg synes det værste er, at jeg jo har været væk fra studiet i et år, så alle dem jeg plejede at læse sammen med bliver færdige til sommer. Æv, det er så snyd! Gid det var mig, jeg må indrømme, at jeg bare ikke gider mere nu. Jeg vil bare gerne ud og arbejde!

Anmeld

29. oktober 2009

oo

Majastina skriver:

Det kan jeg godt følge dig i, jeg gider i hvert fald heller ikke skrive speciale, men tænk en gang hvor lækkert det bliver at få det afleveret. Jeg synes det værste er, at jeg jo har været væk fra studiet i et år, så alle dem jeg plejede at læse sammen med bliver færdige til sommer. Æv, det er så snyd! Gid det var mig, jeg må indrømme, at jeg bare ikke gider mere nu. Jeg vil bare gerne ud og arbejde!

ja, sådan begynder jeg også at have det. det er jo dejligt nok at læse og bestemme så meget over sin egen tid, men det begynder også at krible i en for at komme ud og bruge de dele af uddannelsen man syntes er spændende

og forresten, jeg føler med dig! jeg er selv 3 fag bagud pga alt det i janaur, jeg tager det ene fag nu som ekstra og til foråret tager jeg et andet igen som ekstra og så skal jeg næste efterår tage det sidste. hvilket betyder, at jeg først blir bachelor til jul, mens alle de andre bliver det til sommer. og så er der jo spørgsmålet omkring om jeg får lov at starte på kandidaten næste efterår, når jeg nu mangler et fag. det er dødtræls, hvis jeg skal tage eet fag i efteråret og så ingenting før september om 2 år

Anmeld

29. oktober 2009

dorthemus

Det var faneme god humor...og indsigtsfuldt!! Sad flere gange med røde ører

Kommer det flere gange så skal jeg klart se det igen  

Anmeld

29. oktober 2009

qp

Tjuhl skriver:

Søren Fauli sagde "det bedste råd til kvinder er: hold nu for helvede jeres kæft!"...og så griner man lidt og så tænker man HEY!

LOL!!!

Og tillykke med bachelor... hvad er det for en uddannelse du er ved, at tage?

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Ja det var bare SÅ morsomt! 'Hvis jeg skal give ét godt råd til kvinder: Så hold da for helvede kæft!'  Og Kontrol bagfra 'lort nok!' hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.