Jeg bliver skør, positiv eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2022

Anonym trådstarter

Kære alle, 

Jeg har nu de sidste tre dage testet svagt positiv på de tidlige test fra apoteket (billede vedlagt) jeg synes dog at den er blevet mere tydelig fra dag til dag. Efter testen i morges kiggede jeg da der var gået en 9-10 min og kunne der ane endnu en streg. Billedet er dog næsten kun lige taget, så de har lagt lidt tid. 

Jeg har tidligere været gravid, og opdagende først at jeg var gravid på cyklus dag 38 (også svage teste). Min sidste cyklus varede 31 dage men inden den første graviditet var min cyklus meget uregelmæssig og nåede engang i mellem op på bla. 40, 54 og hele 64 dage. 

Hvis jeg er gravid ville jeg i dag være 4+0 og ser man ud fra min sidste cyklus (som var den første efter p-pille stop), ville jeg først skulle have min mens på tirsdag.

Jeg har de sidste par dage haft noget murren i underlivet, det har føles som om det bobler og niver lidt, har dog intet mærket til det i dag...

Hvad synes i, skal jeg teste i eftermiddag eller vente til i morgen tidlig? (har købt valmed, da dem fra apoteket åbenbart ikke er så gode)

Puha, ventetiden er godt nok forfærdelig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Smid dem ud.  De laver altid de streger som i altid.  Selv en mand ville få en positiv test på dem.

Google evt , de er sååå dårlige

Anmeld Citér

30. april 2022

Mrs.

Køb valmed eller en clear blue digital test istedet  

apotekets laver altid streger

Anmeld Citér

30. april 2022

Anonym

Jeg vil sige negativ, de skal være mere tydelige de blå. Prøv med rød farve

Anmeld Citér

30. april 2022

fehår

Jeg ville ikke stole på de tests (de ser desuden negative ud for mig). Hvis du er 4+0 i dag, ville jeg forsøge at holde mig 2-4 timer og så teste med en Valmed eller lignende.

Anmeld Citér

30. april 2022

Baby.mamma

De er negative

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.