Jeg er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2022

Anonym trådstarter

For ca en uge siden havde jeg få gange i løbet af to dage, lidt lyserødt på papiret. Samt dagen efter det var stoppet en meget lyse brun udflåds klat. Jeg har dagen efter for 6 dage siden taget to teste der viste svagt positiv (eller sådan tolker jeg dem) siden hen testede jeg negativt og slog det hen. Min mens skulle være kommet i fredags og er jo så nu gået 4 dage over tid og har taget denne i dag? 
Jeg er skrup forvirret, hvorfor svage test, negative test, svag positiv igen (tænker den burde være noget tydligere på en uge) og ingen mens? 

Min mens plejer at være stabil og komme i løbet af natten. Jeg er i forvejen mor til to og har kunne teste tydeligt positiv før tid og aldrig flere dage over tid. Jeg har haft ømme brystvorter det er aftager og nu er det mere en stikkende/ tung fornemmelse jeg har i dem. Men ikke ømme. Min mave/underliv rumstere som ved mens og har gjort det en uge. Sure opstød af og til. Ellers ikke rigtig noget. Hvad tænker i? Nogen der har prøvet noget lign?

rækkefølge - orange første test, valmed i hylster 2 test, strimmel i dag.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

De er positive, vil jeg mene.

Anmeld Citér

26. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

For ca en uge siden havde jeg få gange i løbet af to dage, lidt lyserødt på papiret. Samt dagen efter det var stoppet en meget lyse brun udflåds klat. Jeg har dagen efter for 6 dage siden taget to teste der viste svagt positiv (eller sådan tolker jeg dem) siden hen testede jeg negativt og slog det hen. Min mens skulle være kommet i fredags og er jo så nu gået 4 dage over tid og har taget denne i dag? 
Jeg er skrup forvirret, hvorfor svage test, negative test, svag positiv igen (tænker den burde være noget tydligere på en uge) og ingen mens? 

Min mens plejer at være stabil og komme i løbet af natten. Jeg er i forvejen mor til to og har kunne teste tydeligt positiv før tid og aldrig flere dage over tid. Jeg har haft ømme brystvorter det er aftager og nu er det mere en stikkende/ tung fornemmelse jeg har i dem. Men ikke ømme. Min mave/underliv rumstere som ved mens og har gjort det en uge. Sure opstød af og til. Ellers ikke rigtig noget. Hvad tænker i? Nogen der har prøvet noget lign?

rækkefølge - orange første test, valmed i hylster 2 test, strimmel i dag.. 

Min test var ikk meget tydeligere end din og jeg testede først positivt da jeg var gået 10 dage over tid. De andre var negative  

så jeg tror ikk du skal tænke så meget over de pletblødninger. Det er ikk unormalt

Anmeld Citér

26. april 2022

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

De er positive, vil jeg mene.

Tak for hjælpen. Føler at jeg er ved at blive skør.

Anmeld Citér

26. april 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Min test var ikk meget tydeligere end din og jeg testede først positivt da jeg var gået 10 dage over tid. De andre var negative  

så jeg tror ikk du skal tænke så meget over de pletblødninger. Det er ikk unormalt

Det er jeg så glad for at læse! Tusinde tak. Krydser for alt er fint så.

Anmeld Citér

26. april 2022

Anonym

De er positive

Anmeld Citér

26. april 2022

Mortilah

jeg siger også positive...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.