Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

lykkekevin

Hej jeg vil gerne høre sådan lidt fra alle hvad de har brugt men os hvad de regner med at bruge og her mener jeg alt Skal være regnet med lige fra

mad drikke, kjolen, hårdopsætning, invitation bordpynt, 2 dags tøj, tøj til rasten af familie, kørsel fotograf,

her bliver vi ca 34 når det er 

men jeg høre både at 10-15:000 er total Max og alt andet er vildt og nogen siger 40-50:000

Håber virkelig en masse vil svare 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Anonym

lykkekevin skriver:

Hej jeg vil gerne høre sådan lidt fra alle hvad de har brugt men os hvad de regner med at bruge og her mener jeg alt Skal være regnet med lige fra

mad drikke, kjolen, hårdopsætning, invitation bordpynt, 2 dags tøj, tøj til rasten af familie, kørsel fotograf,

men jeg høre både at 10-15:000 er total Max og alt andet er vildt og nogen siger 40-50:000

I gave giver vi hvert barn 10.000 kr og et indgraveret smykke - så vi har sat gavebudget til 15.000. 

Vi regner med at blive omkring 70+- til den tid

så budget for mad, pynt, musik mm. Til festen er 35.000. 
vi holder det hjemme med telte.

han kan så også vælge en ferie istedet hvis han hellere vil det, så kan han selv bestemme destinationen i 14 dage, med os og lillesøster, og bedsteforældre. 

så rundt regnet satser vi på at smide omkring de 50.000 kr.. 

men vi har også lavet en konfirmationsopsparing da min store blev født, samt laver en til lille pigen også.  Så er ikke 50.000 vi skal fiske ud af budgettet. 
Vi har sat 250 kr ind hver måned på hhv. konfirmations opsparing og børneopsparing. Det dækker det hele ret godt ind

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym

Det kommer jo meget an på hvilken fest i gerne vil holde Hvis det med mad udefra + lokale + pynt mv. er 1000 kr per person nok et nogenlunde fornuftigt bud. Er det i et telt i haven med helstegt pattegris og hjemmeplukkede blomster er det billigere.

Vi holdt bryllup samme år som nogle venner og kom for sjov til at sammenligne budgetter. Deres var med lejet lokale, mad + drikke og servering, band, rigtig lækker bryllupskage, fotograf det meste af aftenen osv. Der var ikke sparet på noget. De gav 80.000 for 50 gæster og havde lige præcis den fest de ønskede. Min mand og jeg holdt havebryllup med kagebord og buffet, hvor alt (som i ALT) var hjemmelavet. Der var bål, vilde blomster, fadøl og kroket og vi havde præcis den fest vi drømte om. Det kostede 10.000 for 50 gæster.

Så det du skal finde ud af er hvilken slags fest i drømmer om - derefter kan du begynde at budgettere

Anmeld Citér

25. april 2022

321

Profilbillede for 321
lykkekevin skriver:

Vi har budgetteret til selve festen og gaven med et budget på Max 50.000 kr.til hvert barn. 

tøj til resten af familien er ikke med i ovenstående budget. de ved ikke hvor mange penge de får til rådighed, for de skal have lov at planlægge den fest de ønsker sig og det op til dem selv om det er på restaurant, forsamlingshus, telt eller hvad de nu har lyst til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.