Hej alle!
vores hus er delt op således at ved stue/køkken-alrum er der - soveværelse, så går man ned i den anden ende hvor der via en mellemgang kan lukkes og så er der 2 soveværelser samt badeværelse i midten i den ende.
det største værelse har vi som soveværelse, da vores seng ikke vil kunne være i de andre værelser.
så er der værelset ved siden af vores værelse der er ok stort og værelset ved stuen er lige lidt mindre men stadig en god størrelse.
min søn valgte at han ville have værelset ved stuen da vi flyttede ind for 2 år siden
Nu har vi en lille på vej, og jeg overvejer så, om vores dreng skal ned og have det lidt større værelse da han trods alt bruger værelset mere, vi kan indrette det mere som et stordrengs værelse (han vil gerne have sovesofa) hvor gulvpladsen vil være lidt større end i det nuværende værelse.
det gode ved det er baby værelse er jeg kan lukke til stue og dermed også ned til hans værelse så han får “ro” om natten, samt vores værelse er 3 skridt fra babys, så det er “nemmere”. men igen en baby bruger jo ikke rigtig sit værelse i starten og sover hos os..
Men er virkelig i tvivl.. tænker hvis der skal byttes rundt skal det være inden baby kommer, da vi skal have spartlet huller op og malet hans værelse om igen..
vores dreng er ligeglad hvor han har værelse, da jeg spurgte ham.. hvis han skulle vælge vil han have vores så han kan få vores seng
sådan virker det dog ikke
hvordan ville i indrette jer?
Baby værelse ved siden af soveværelset?
baby værelse ved stuen?
Skal siges han fik “renoveret” sit værelse sidste år, så det står rigtig pænt med LED lys i hele rummet osv (rigtig gamer rum) og der vil sagtens kunne stå en sovesofa istedet for en seng, han har bare ca 1m x 1m mindre gulvplads “i midten af rummet”.. men han er også ved at være teenager og han leger ikke, har ikke legetøj osv. han bruger gulvpladsen når han bruger sine VR briller, men der stiller han sig ofte ind i stuen da der generelt er mere åbent der jo
Har lidt af en indretningskrise føler jeg
Hvad synes i?
Anmeld
Citér