Er vi enige om der er en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2022

Ano1991

Jeg har taget denne test her til morgen, 3+5, billedet er taget inden for tid. Har lige behov for at få bekræftet det af nogen andre.. jeg er 30 år, og har aldrig været gravid før, vi har prøvet i cirka 10 måneder. 

Så lige nu ved jeg ikke lige hvor jeg skal gøre af mig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2022

2021bebs

Tillykke. Det er uden tvivl en positiv test 

Anmeld Citér

22. april 2022

Darling

Tillykke, den er positiv

Anmeld Citér

22. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tillykke, den er uden tvivl positiv  Forstår dig, det er så vildt første gang man står med en positiv test. Jeg gik lidt i panik og begyndte at græde selvom det var planlagt

Anmeld Citér

22. april 2022

Ano1991

Sommersol2021 skriver:

Tillykke, den er uden tvivl positiv  Forstår dig, det er så vildt første gang man står med en positiv test. Jeg gik lidt i panik og begyndte at græde selvom det var planlagt

Tusind tak! Ja det er ret vildt

Selvom alt indeni mig har lyst til at skrige af glæde, kan jeg også godt slå mig selv oveni hovedet over at have testet for tidligt, i forhold til at der jo er risiko for at opfange en bio. Jeg tænker at teste igen imorgen tidlig, og så krydser jeg selvfølgelig fingre for at den holder ved

Anmeld Citér

22. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Stort tillykke intet tvivl om at den er positiv. 
ja første gang man tester kan aldrig beskrives

Anmeld Citér

22. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Theil skriver:

Tusind tak! Ja det er ret vildt

Selvom alt indeni mig har lyst til at skrige af glæde, kan jeg også godt slå mig selv oveni hovedet over at have testet for tidligt, i forhold til at der jo er risiko for at opfange en bio. Jeg tænker at teste igen imorgen tidlig, og så krydser jeg selvfølgelig fingre for at den holder ved

Det forstår jeg godt, men der er jo ingen garanti bare fordi man tester senere (det har jeg lært på den hårde måde). Jeg testede også 3+5 ved denne graviditet og testede løbende i en uge for at sikre stegen blev der  

Din test er så fin, det må man godt glæde sig over

Anmeld Citér

23. april 2022

Ano1991

Sommersol2021 skriver:

Det forstår jeg godt, men der er jo ingen garanti bare fordi man tester senere (det har jeg lært på den hårde måde). Jeg testede også 3+5 ved denne graviditet og testede løbende i en uge for at sikre stegen blev der  

Din test er så fin, det må man godt glæde sig over

Tak for svar

Jeg har testet igen her til morgen (3+6) med samme mærke, testen er ikke mere tydelig end igår, synes faktisk måske den er lidt mindre tydelig.. Har det en betydning?

Til gengæld prøvede jeg samtidigt også med en valmed, og den er fin positiv, men den har jeg jo ikke rigtig noget at sammenligne med. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2022

Anonym

Testene er heller ikke som sådan betegnet til det, for du skal have drukket PRÆCIS det samme og taget den på PRÆCIS samme tidspunkt som i går og hcg fordobles heller ikke på en dag, prøv igen i morgen eller i overmorgen 

Anmeld Citér

23. april 2022

Anonym

Min erfaring er at testene skal blive tydeligere for hver dag , når mine er stangeret eller blevet svagere har jeg altid aboteret .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.