Sleep cycle app

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der bruger sleep cycle app? 

jeg har brugt den i 4 dage for at se om jeg kan finde en årsag til en dårligt søvn og hvorfor jeg vågner så mange gange. 
Den optager lyde om natten fra mig, når jeg hoster, bevæger mig, taler i søvne osv. 

men i nat er der sket noget jeg har brug for en forklaring på da det freaker mig en smule ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2022

Mrs.

Jeg har brugt den  fandt ud af jeg taler meget i søvne de dage jeg vågner meget  

hvad synes du er mærkeligt?

Anmeld Citér

21. april 2022

Anonym trådstarter

Jeg har brugt den  fandt ud af jeg taler meget i søvne de dage jeg vågner meget  

hvad synes du er mærkeligt?

jamen flere af optagelserne sagde jeg havde snakket i søvn og da jeg afspillede den ene af dem fra kl (00:47) for at høre hvad jeg havde sagt kom der en mandlig computer stemme der sagde “type this into google” også kan man hører de der kliklyde som når man taster. Er minut efter (00:48 - 00:49) begynder jeg selv at tale i søvn. ��

Forstår ikk hvad der er sket med den mandlige computer stemme. Og hvem der taster på tastaturet. For jeg er alene

blev så freaked out at jeg slettede optagelsen 

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

jamen flere af optagelserne sagde jeg havde snakket i søvn og da jeg afspillede den ene af dem fra kl (00:47) for at høre hvad jeg havde sagt kom der en mandlig computer stemme der sagde “type this into google” også kan man hører de der kliklyde som når man taster. Er minut efter (00:48 - 00:49) begynder jeg selv at tale i søvn. ��

Forstår ikk hvad der er sket med den mandlige computer stemme. Og hvem der taster på tastaturet. For jeg er alene

blev så freaked out at jeg slettede optagelsen 

Det lyder meget mærkeligt. Har jeg aldrig oplevet.. 

måske det kan være en fejl i appen? 

Anmeld Citér

21. april 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det lyder meget mærkeligt. Har jeg aldrig oplevet.. 

måske det kan være en fejl i appen? 

Det er mega creepy. 

jeg ved det ikke. Det er derfor jeg lidt håbede at kunne finde nogen der havde oplevet det samme med appen. 

har prøvet at google, men der kommer bare en masse paranormale historier op. Og det tror jeg ikk super meget på. Eller det vil jeg ikk ihverfald

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Det er mega creepy. 

jeg ved det ikke. Det er derfor jeg lidt håbede at kunne finde nogen der havde oplevet det samme med appen. 

har prøvet at google, men der kommer bare en masse paranormale historier op. Og det tror jeg ikk super meget på. Eller det vil jeg ikk ihverfald

Arh det lyder usandsynligt

Må være noget i appen der driller. Evt kontakt app udbyderen og fortæl om din oplevelse og hør om det er en fejl de er bekendt med

Anmeld Citér

21. april 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Arh det lyder usandsynligt

Må være noget i appen der driller. Evt kontakt app udbyderen og fortæl om din oplevelse og hør om det er en fejl de er bekendt med

Tænker nu heller ikke det er sådan noget. Man bliver bare skræmt når man netop kan hører der tastet på tastaturet. Du ved den der klik lyd. Havde den ikk været der havde jeg nok ikk skænket det en tanke  

men har læst i en facebook gruppe nu at der er flere der har oplevet det med appen, så det må bare være en fejl

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Tænker nu heller ikke det er sådan noget. Man bliver bare skræmt når man netop kan hører der tastet på tastaturet. Du ved den der klik lyd. Havde den ikk været der havde jeg nok ikk skænket det en tanke  

men har læst i en facebook gruppe nu at der er flere der har oplevet det med appen, så det må bare være en fejl

Det krydser vi for  

jeg kom lige til at tænke på af ren nysgerrighed - gå da ind i søge historik på nettet på din telefon og se om der så har været en Google søgning  ville slet ikke ku la vær

Anmeld Citér

21. april 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det krydser vi for  

jeg kom lige til at tænke på af ren nysgerrighed - gå da ind i søge historik på nettet på din telefon og se om der så har været en Google søgning  ville slet ikke ku la vær

Det har jeg skam allerede gjort. Men der er ikk nogen. Har også tjekket sms’er, snap, messenger. Ja alle steder der kan skrives. Men der er ingenting

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Det har jeg skam allerede gjort. Men der er ikk nogen. Har også tjekket sms’er, snap, messenger. Ja alle steder der kan skrives. Men der er ingenting

Ej hvor mærkeligt.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.