Hej alle!
Vi er uofficielt og i al hemmelighed gået i gang med projekt baby! Derfor har vi naturligvis ubeskyttet sex. Jeg tracker min cyklus og følger kroppens tegn bl.a. med det berømte ægløsningsslim. Vi var sammen hver anden dag op til ÆL (angiveligt mandag d. 15.) og dagen efter. (Dette er 4. måned med ubeskyttet sex, indtil videre uden held)
Et par dage efter ÆL fik jeg pletblødning on/off og her til morgen (9 dage efter ÆL) havde jeg en frisk og spontan blødning, dog gik det væk lige så hurtigt som det kom!
Jeg har tegn såsom udmattende træthed uden at kunne sove om natten, lette jag/niv og let murren et par gange om dagen de sidste par dage, kvalme og ømme bryster – intet af det er unormalt op til min mens. Det eneste usædvanlige er at jeg vågner med stoppet næse, nyser, tisser konstant, de jag/niv og især den pokkers blødning. Kan det være den berømte implantationsblødning eller er det ønsketænkning? 
Det var friskt og måtte skifte trusser (3 pletter 5 kroners størrelse) men som sagt intet efter det, det forsvandt lige så pludseligt som det kom..
Nogen med erfaringer eller lignende oplevelser?
Har testdag mandag d. 2. og kan mærke der er længe til…
På forhånd tak!
Anmeld
Citér