Ømme brystvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2022

Ano1991

Jeg har enormt ømme brystvorter nu her, det startede allerede et par dage efter ægløsning den 10/4.. jeg har oplevet det to gange før (dog ikke ligeså slemt) siden jeg stoppede på p-pillerne i juni, men der lavede jeg et opslag herinde og fik af vide at nogen kan opleve det umiddelbart efter de stopper på p-piller.. kan det stadig være relevant her 10 måneder efter? 

Jeg håber selvfølgelig at det er et tegn på graviditet, men jeg overtænker det jo nok bare. Jeg er kun 3+2 nu, men plejer at have kort luteal fase på 10 dage, så forventer mens indenfor de næste par dage.. 

Ved ikke helt hvad jeg ville med opslaget andet end måske at høre jeres erfaringer? De er simpelthen så ømme at det gør ondt når jeg får strejfet dem med mine hænder. Det har jeg dog ikke oplevet før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2022

Mrs.

Tænker det er alt for tidligt at mærke symptomer på graviditet. Husk at tegn på graviditet også kan være tegn på mens. De er (desværre og forvirrende nok) præcis de samme symptomer man kan have. 
slå koldt vand i blodet og tag en test når du er gået over tid. 

Anmeld Citér

20. april 2022

Anonym

Jeg kan nogle gange godt få ømme bryster op til mens. Når jeg har været gravid har ømheden været anderledes.. som når mælken løber til når man ammer

Anmeld Citér

20. april 2022

Anonym

Jeg var typen som sprang menstruation over på p-piller og jeg var på dem i godt 10 år, men efter jeg stoppede har jeg næsten hver cyklus haft ømme brystvorter op til menstruation og jeg har været af dem i 1 års tid  Nu er jeg så gravid og har haft ømme brystvorter siden februar 

Anmeld Citér

22. april 2022

Ano1991

Tak for jeres svar - jeg har idag (3+5) testet svagt positiv, så den var god nok

Anmeld Citér

22. april 2022

Mrs.

Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.