Kæreste tid langt om længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

hc=k

Nu er det godt nok ved at være længe siden at jeg har være sammen med min kæreste uden at have vores søn med.

Så nu skal det være, imorgen aflevere jeg lillemanden hos mormor og morfar og så skal der ellers bare være kæreste tid

Først skal vi ud at spise på Bones, det gjorde vi meget i inden bøllen kom og nu skal vi det igen. Så skal vi i biografen og se "UP" i 3d og det glæder jeg mig sindsygt meget til, jeg ved godt at det er en børnefilm, men vi er 2 barnlige sjæle som elsker et godt grin.

Når så filmen er slut kl lidt i 23 skal vi et eller andet sted henog have en af de famøse juleøl som kommer. ÅHH hvor jeg bare glæder mig.

Lillemanden skal først hentes igen lørdag middag sp der sdkal også lige soves længe hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Nenus

Det lyder som en fantastisk idé! Det er virkelig vigtigt at gøre som i gør nu..

- Held og lykke med en forhåbentlig fantastisk aften

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

@nn@ skriver:

Det lyder som en fantastisk idé! Det er virkelig vigtigt at gøre som i gør nu..

- Held og lykke med en forhåbentlig fantastisk aften

Ja det er nemlig rigtig vigtigt

Tak skal du have

Anmeld

29. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Nu er det godt nok ved at være længe siden at jeg har være sammen med min kæreste uden at have vores søn med.

Så nu skal det være, imorgen aflevere jeg lillemanden hos mormor og morfar og så skal der ellers bare være kæreste tid

Først skal vi ud at spise på Bones, det gjorde vi meget i inden bøllen kom og nu skal vi det igen. Så skal vi i biografen og se "UP" i 3d og det glæder jeg mig sindsygt meget til, jeg ved godt at det er en børnefilm, men vi er 2 barnlige sjæle som elsker et godt grin.

Når så filmen er slut kl lidt i 23 skal vi et eller andet sted henog have en af de famøse juleøl som kommer. ÅHH hvor jeg bare glæder mig.

Lillemanden skal først hentes igen lørdag middag sp der sdkal også lige soves længe hehe

Glæd jer til UP... den er bare såååå god.

Og med mine eftergraviditets-hormoner...fik jeg vist også klemt en lille tåre undevejs

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

RikkeØ skriver:

Glæd jer til UP... den er bare såååå god.

Og med mine eftergraviditets-hormoner...fik jeg vist også klemt en lille tåre undevejs

HEHE de homoner har jeg også stadig en masse af. Jeg tuder konstant

Anmeld

29. oktober 2009

Diana...

Ej hvor er jeg misundelig gid det var mig.

Jeg vil os helt vild gerne ind og se UP Men det må vente lidt.

Husk og nyd det og hinanden

Knus en misundelig Diana

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

DianaMoar skriver:

Ej hvor er jeg misundelig gid det var mig.

Jeg vil os helt vild gerne ind og se UP Men det må vente lidt.

Husk og nyd det og hinanden

Knus en misundelig Diana

Jeg har bare også sagt mange gange at jeg gerne ville ind og se den og da jeg så pådagede at den kom i 3d var jeg helt vild, men min kæreste sagde nej. Meeen så overraskede han mig jo lige igår og havde bestilt biletter

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Hvor lyder det bare helt fantastisk

Ønsker jer en super god aften i hinandens selskab, og filmen.. Den er bare så sød - kæresten og jeg er også et par barnlige sjæle hehe.. Så glæd I jer bare til den Men lige en advarsel, man kan som kvinde sagtens fælde et par tårer

hc=k skriver:

Ja det er nemlig rigtig vigtigt

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.