Ma - gravid gerne igen snart ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. april 2022

Mommy88

Hej de damer. 
Jeg havde en MA i uge 10/11 og var igang medicinsk, men endte med akut udskrabning fredag d. 31/3. Fosteret var desværre død omkring 8+5. 

Vi vil bare gerne være gravide igen med det samme. 
Min g test dr ultra ultra svag - og min digitale ÆL test er negativ. 
Ifølge min normale cyklus skulle æl finde sted her søndag - tirsdag ca taget ud fra d. 31/3. 

Kan jeg ikke godt regne med min æl ikke er kommet endnu, og stole på såfremt den er positiv på søndag eller torsdag, at det er ÆL tid? Mit hcg der er tilbage i kroppen regerer jo ikke på den digitale test. Tydeligvis. 

Hvad mener i?

Vi vil bare gerne være gravid igen nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Er ked af at høre om dit tab. Dit hcg skal være ret langt nede før du igen får ægløsning. Efter min MA fik jeg først ægløsning da hcg var nede på 8. Desværre først 10 uger efter min MA

Anmeld Citér

15. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Ked af du mistede  Det er svært at sige, det kan være æl tid om lidt eller først om flere uger. Der gik 3 uger fra medicinsk abort til æl ved mig, for nogen går der kun 14 dage og for andre 6-8 uger. 

krydser for du snart bliver gravid igen! 

Anmeld Citér

15. april 2022

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Kram til dig

Jeg fik mens 9-10 uger efter min MA. Så ægløsningen må ha ligget 7-8 uger efter. Så du kan ikke regne med din normale cyklus. 
Min læge sagde at det er meget individuelt hvornår cyklus bliver stabil igen

Håber snart du får 2 streger igen

Anmeld Citér

15. april 2022

Ønskebarn22

Er ked af dit tab.. 

Jeg havde æl lidt mere end 3 uger efter min abort. Min 4 mens efter abort er nu udeblevet og jeg er blevet gravid igen.

Jeg vil sige, at hvis din æl test er negativ nu, så vil du 100% kunne stole på æl testen, når den igen er positiv. Om det så er på et tidspunkt indenfor søndag-tirsdag, er svært at vide, men der er ikke andet for, end at teste. 

Jeg krydser fingre ��

Anmeld Citér

16. april 2022

Mommy88

Tak for alle jeres svar  

Både min g test og æl test var negative ved samme urin. 
Her til aften kan jeg seriøst strække mit slimede udflåd langt fra hinanden i flere klatter. 

Kommer jeres æl udflåd imens æl eller inden?

Anmeld Citér

16. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mommy88 skriver:

Tak for alle jeres svar  

Både min g test og æl test var negative ved samme urin. 
Her til aften kan jeg seriøst strække mit slimede udflåd langt fra hinanden i flere klatter. 

Kommer jeres æl udflåd imens æl eller inden?

Et par dage inden og så bliver det bedre og bedre frem mod dagen for æl og forsvinder så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.