Stakkel dig, det lyder da slet ikke til du har det godt eller er lykkelig 
Om du skal vente eller ej, ved jeg ikke, men jeg tror jeg ville gøre følgende:
1. Starte til psykolog. Du skriver du har stress og depression. Det skal du have behandlet, for når man er så voldsom belastet som disse to tilstande er, kan man ikke tage rationelle og objektive beslutninger
2. Snakke med din mand, men ikke om hans adfærd men om at du er ved at blive syg (både stress og depression bliver jo reel sygdom på et tidspunkt) og at I er nødt til sammen som et team at kigge på hvordan du kan få det bedre. Ikke noget mes skyld, ikke noget med ham, ham, ham. Hold den ovre hos dig selv
I har to små børn sammen, han er ikke en dårlig far som jeg hører det. Måske ikke den mest engagerede, hvilket jo heller ikke er ok.
Går du fra ham er det ikke sikkert du får det bedre, men jeg tør næsten garantere dig at du sagtens kan få det dårligere. Arbejdsbyrden bliver ikke mindre af at være alene, økonomi er mere presset så du vil sandsynligvis skulle arbejde flere timer og ikke mindst, dine børns trygge base vil blive ødelagt og deres liv vil for altid blive delt op i et før og efter og deres hverdag vil være meget mere ustabil pga. deleordning. Jeg er STOR fortaler for at man skal gå fra hinanden, hvis det er eneste mulighed og man skal gøre det “tidligt” nok. Er selv bokset op med to forældre som skulle være gået fra hinanden flere år før de gjorde, så jeg siger ikke “Bliv ved ham for alt i verden” men jeg tænker du har nogle ting du skal have arbejdet med og det samme har I, så kan det være I skal gå fra hinanden men det kan også være I kan finde hinanden igen til glæde for både dig, jer og jeres børn.
Anmeld
Citér