Testgruppe april 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.125 visninger
33 svar
7 synes godt om
31. marts 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Hej damer

Jeg kan ikke umiddelbart se en testgruppe for april, beklager hvis den allerede er her

Jeg håber I vil smide jeres resultater ind her i hvert fald

Dette er mit 2. IVF forsøg, men første ægoplægningsforsøg, sku kun være 3+0 i dag og ku jo ikke lade være med at teste fordi jeg før har kunne teste så tidligt positiv.

Vil I give jeres mening om min meget tidlige test? 

Det skal siges (til dem der forstår fertilitetsverden) at jeg tog Ovitrelle indsprøjtningen d. 22. marts, så ved ikke om den stadig godt kan have en indvirkning på resultatet, men er lidt desperat

I hvert fald, glæder mig til at følge jeres resultater

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2022

Montero

Jeg er ikke så kendt med fertilitetsbehandling, men jeg kan godt se en streg, nu er det bare spændende om den udvikler sig

Jeg har forventet mens d. 10, så jeg tester først næste weekend.

Anmeld Citér

31. marts 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Montero skriver:

Jeg er ikke så kendt med fertilitetsbehandling, men jeg kan godt se en streg, nu er det bare spændende om den udvikler sig

Jeg har forventet mens d. 10, så jeg tester først næste weekend.

Tak for svar og held og lykke med din test, tror vi har fulgtes ad de sidste par mdr?

Anmeld Citér

31. marts 2022

Montero

Reign skriver:

Tak for svar og held og lykke med din test, tror vi har fulgtes ad de sidste par mdr?

hehe ja, jeg tror vi var sammen i januar tråd

Jeg skulle have haft min ÆL nu, men jeg har været til gyn og han sagde, at han kunne ikke se noget, så jeg skal nok bare vente på min mens ..

Anmeld Citér

31. marts 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Montero skriver:

hehe ja, jeg tror vi var sammen i januar tråd

Jeg skulle have haft min ÆL nu, men jeg har været til gyn og han sagde, at han kunne ikke se noget, så jeg skal nok bare vente på min mens ..

Hvorfor tog du til gyn?  Man kan da ikke se en graviditet så tidligt på ultralyd ^^

Anmeld Citér

31. marts 2022

Montero

Hvorfor tog du til gyn?  Man kan da ikke se en graviditet så tidligt på ultralyd ^^

Nej, men man kan se om ÆL er på vej eller er sket. Jeg havde en henvisning pga noget andet, han spurgte mig hvor jeg er i cyklus, så sagde han inden scanning, at han kan kigge også om han kunne se ÆL, det kunne han så ikke ..

Anmeld Citér

31. marts 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Montero skriver:

Nej, men man kan se om ÆL er på vej eller er sket. Jeg havde en henvisning pga noget andet, han spurgte mig hvor jeg er i cyklus, så sagde han inden scanning, at han kan kigge også om han kunne se ÆL, det kunne han så ikke ..

Æv okay, det var da en kedelig nyhed  

Føler du ikke at I fik gjort det på det rigtige tidspunkt? 

Anmeld Citér

31. marts 2022

Montero

Reign skriver:

Æv okay, det var da en kedelig nyhed  

Føler du ikke at I fik gjort det på det rigtige tidspunkt? 

Jeg var ret sikker på, at jeg havde ÆL der, så det er lidt frustrende. Vi har prøvet 10 måneder nu, så mon ikke jeg kan snart få henvsning til fertilietsundersøgelse

Anmeld Citér

1. april 2022

Charlotte135

Reign skriver:

Hej damer

Jeg kan ikke umiddelbart se en testgruppe for april, beklager hvis den allerede er her

Jeg håber I vil smide jeres resultater ind her i hvert fald

Dette er mit 2. IVF forsøg, men første ægoplægningsforsøg, sku kun være 3+0 i dag og ku jo ikke lade være med at teste fordi jeg før har kunne teste så tidligt positiv.

Vil I give jeres mening om min meget tidlige test? 

Det skal siges (til dem der forstår fertilitetsverden) at jeg tog Ovitrelle indsprøjtningen d. 22. marts, så ved ikke om den stadig godt kan have en indvirkning på resultatet, men er lidt desperat

I hvert fald, glæder mig til at følge jeres resultater

Hej alle sammen

Min mand og jeg starter på ICSI forløb idag, så vi er mega spændte på om vi får et januar barn Vi håber efter 2 års mislykkedes forsøg uden en eneste positiv test…

Anmeld Citér

1. april 2022

Montero

Charlotte135 skriver:

Hej alle sammen

Min mand og jeg starter på ICSI forløb idag, så vi er mega spændte på om vi får et januar barn Vi håber efter 2 års mislykkedes forsøg uden en eneste positiv test…

Spændende! Jeg krydser fingre for jer hold os opdateret hvordan det går med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.