Menstruationssmerter gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Samme smerter som ved menstruation

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.599 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2022

Anonym trådstarter

Følte i de samme menstruations- lign-smerter da i blev gravide. Har netop testet positivt, men har nu de samme typiske smerter der normalt kommer før menstruation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2022

Darling

Ja det gjorde, den første uge havde jeg konstante smerter som om at mens var på vej efter det var det bare engang imellem jeg havde murren i underlivet og det har jeg også stadig i ny og næ nu

Anmeld Citér

30. marts 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Ja det gjorde, den første uge havde jeg konstante smerter som om at mens var på vej efter det var det bare engang imellem jeg havde murren i underlivet og det har jeg også stadig i ny og næ nu

Godt at høre Blev lige helt nervøs 

Har nemlig også halsbrand som jeg plejer at få optil menstruation s troede lige det var slut.

Anmeld Citér

30. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ja med min nu 3 graviditet, før jeg opdaget at jeg var gravid fik jeg mens smerter som stråler ned i Venstre ben, som jeg altid også at få når jeg skulle have min menses. Men få timer efter det startede så begyndte mit lænd også. Men det var så noget nyt for det plejer kun at være i mit Venstre ben når jeg skulle ha min menses.men  Aldrig mit lænd. Og sådan havde jeg det selv en uge ca efter jeg testede positiv. Idag er jeg 17+3

Anmeld Citér

31. marts 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeps, hver dag indtil uge 14 havde jeg menstruation smerter. Da jeg så kom i uge 14 begyndte jeg at have plukve smerter i stedet for og det skulle vist være helt normalt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.