Sagen er, at jeg for et par år siden fandt sammen med en skøn mand.
Sidste år rykkede jeg teltpælene op, og flyttede 75km væk fra mit netværk, og hjem til ham.
De første 6 mdr græd jeg uafbrudt og havde allermest lyst til at flytte “ hjem “ igen, da omvæltningen fra at leve singlemor tilværelsen med daglige visit af veninder og venner, til familielivet langt væk fra alt hvad jeg havde, var rigtig svær.. Men jeg holdt ud, da vi har børn hver især, som er involveret i forholdet, og at jeg selvfølgelig var glad for min kæreste. Det begyndte efterfølgende at gå fint, jeg sørgede for, at min tid var fyldt ud i hverdagene hvor min kæreste ikke var/er hjemme ( rejsemontør)
Sagen er så at vi pt er inde i en dårlig fase i vores forhold, og min “ hjemve” er genopstået på fuld skrue.. 
Jeg elsker min kæreste, men jeg savner virkelig mit sociale liv, i form af mine veninder jeg kan besøge i det daglige… I øjeblikket er kontakten til mit netværk begrænset i forhold til at kunne ses irl, da jeg arbejder aften, og weekenderne er afsat til børn og familiebesøg, som der ikke nåes i dagligdagen.. Jeg føler mig ærligt enormt ensom i hverdagene, og har efterhånden svært ved, at kunne holde det ud længere.. Min kæreste er klar over problemstillingen, men ved ikke hvad han skal stille op.. Jeg har grædt og grædt og forslået at flytte hver for sig, og stadig være sammen, men realistisk set, så vil forholdet ikke kunne holde til det, da det vil være begrænset hvad vi kunne ses grundet job og afstand.
Hvad har i andre gjort, som er rykket væk fra jeres netværk?
Hvordan har i fået skabt en ny tilværelse? Hvordan er hjemveen blevet overvundet?
skal siges jeg er i 30’erne, så mulighederne for at skabe mig et nyt netværk, er lidt svære, end da jeg var i 20’erne og gik på uddannelse og i byen ( Sådan føles det i hvertfald )
Anmeld
Citér