Erfaring søges om brug af Pedaltræner/ siddecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg Overvejer at investere i en Pedaltræner/ siddecykel men kender ikke nogle som har eller haft sådan en så nu prøver jeg lykke herind.

Jeg søger   både gode og dårlig erfaring fra dem af jer som har genskab til sådan end.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Er det for motionens skyld eller for at træne hvordan man bruger benene tilsat cykle F.eks. efter en ulykke?

Anmeld Citér

28. marts 2022

Mrs.

Til genoptrænings formål er den super god. Hvis du tænker motionsmæssigt vil jeg anbefale at komme ud på en cykel og cykle en tur istedet. 

Anmeld Citér

28. marts 2022

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Er det for motionens skyld eller for at træne hvordan man bruger benene tilsat cykle F.eks. efter en ulykke?

Jeg fik konstateret slidgigt i min ene hofte sidste år i en alder af 34 år så min tænke var at den skulle bruges med formål af hold min ben i gang jeg går stadig ture hverdag man det er ret begrænset for jeg skal også hjem igen så det er vel en blanding af motion og træning

Anmeld Citér

28. marts 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg fik konstateret slidgigt i min ene hofte sidste år i en alder af 34 år så min tænke var at den skulle bruges med formål af hold min ben i gang jeg går stadig ture hverdag man det er ret begrænset for jeg skal også hjem igen så det er vel en blanding af motion og træning

Jeg vil anbefale dig at få lavet en træningsplan i samarbejde med en fysioterapeut så du får trænet korrekt. Hvis du får lavet en dårlig vane der påvirker din hofte negativt (det kan være noget så simpelt som siddestilling) så vil du skade mere end du gavner. 

Anmeld Citér

30. marts 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg vil anbefale dig at få lavet en træningsplan i samarbejde med en fysioterapeut så du får trænet korrekt. Hvis du får lavet en dårlig vane der påvirker din hofte negativt (det kan være noget så simpelt som siddestilling) så vil du skade mere end du gavner. 

Tak for rådet jeg må lige nævn det fra min fysioterapeut næste gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.