Prikket i øjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2022

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Min datter prikkede mig i øjet i går ved et uheld. I dag er mit øje stadig rødt og jeg har stadig en følelse af at jeg har fået noget i øjet. Er det noget der går i sig selv igen efter et par dage eller kan man selv gøre noget for at få den generende følelse væk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2022

Kastanje

Få kigget på det for ridser.

Anmeld Citér

28. marts 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min yngste prikkede mig i øjet for nogen år siden. Det gjorde sindsygt ondt, og endte med at tage til vagtlæge. Det viste sig, at jeg havde fået risset hornhinden, så gik med klap for øjet, i et par dage.

Det gjorde ondt i Ca 1 uge. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. marts 2022

mor til 2 skønne piger .

Min datter prikkede mig i øjet i går ved et uheld. I dag er mit øje stadig rødt og jeg har stadig en følelse af at jeg har fået noget i øjet. Er det noget der går i sig selv igen efter et par dage eller kan man selv gøre noget for at få den generende følelse væk? 

Jeg blev prikket i øjet af min datter for nogle år siden , og jeg så det an i noget tid 1 måned tror jeg , men min skade var så voldsom på hornhinden at det tog 2 år før jeg ikke længere havde smerter ( de var så voldsomme og intimiderende og kom total spontant hele tiden ) og skulle dryppe og smøre mit øje 3 gange om dagen . Så mit råd se den an en uges tid og ellers tag til øjenlæge.. men man kan ikke gøre det store fra øjenlæges side af , men så kan du hurtig få noget dråber eller creme afhængig af sværhedsgraden  . Et godt råd Du kan også købe dråber på apoteket der udvider propilen det giver ro i øjet til almindelig “ skader “ .  

Anmeld Citér

28. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Se at få det tjekket. Du har nok fået ridset øjet.

jeg har fået ridset øjne af mine 2 piger (selvf ikke på samme tid) det gør meget ondt at få ridset øjet. 

kan se at jeg ikke er den eneste der har fået ridset øjne af ens børn.

når men godbedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.