På vej ud at løbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Joanna

Hvorfor er det nu lige, at motion er godt for fertiliteten? Bliver hormonbalancen mere jævn - eller er det bare den med det generelt bedrede overskud/kredsløb/immunforsvar osv osv, der også giver kroppens overskud til at bygge baby et løft?

Jeg har erfaring med at have vanskeligt ved at blive gravid - og samtidig erfaring med, at jeg ikke kan undgå det, når jeg topper min løbetræning. Enten fordi jeg bliver så fast i kødet, at min mand ikke kan lade mig være?... eller fordi underlivet kommer i 5. gear?... 

Anyway... 5,2 km ruten venter, jeg håber, at det er i dag, jeg kommer under 35 minutter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Joanna

hmm... det blev det altså. Det blev 4 km på 26 minutter, jeg løb en anden vej og troede faktisk, jeg havde løbet længere Nå, på søndag er der en ny tur igen og i næste uge er jeg færdig med at bløde og kan komme ned at svømme mandag og onsdag som jeg plejer. 

Bruger du også ventetiden på arbejde med formen? Eller er det bare mig, der har brug for at fylde dagene med noget, der alligevel føles "graviditets-relevant".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.