Hvem kontanter man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2022

Soonmom

Mom skriver:

Jeg arbejder på dette område hver dag, i regions regi, og jeg har samarbejde med kommunerne på daglig basis omkring forurening, og da skortbiler og fx. andet jern kan give anledning til dette, så kan kommunen hvis de vurdere det give oprydnings påbud, undersøgelses påbud osv.

Du tager ganske enkelt fejl.

Taler af egen erfaring, medmindre man ser en rotte eller rotteekskrementer kan kommune kun sende "opfordringer/trusler" med at de skal gøre rent/rydde op og selv der er det stadig meget svært for kommunen at gøre noget.

Men om det er forskelligt fra kommune til kommune skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men kender flere eksempler hvor folk har været nødt til at flytte pga en nabo som var "samler" og hvor det var direkte klamt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Taler af egen erfaring, medmindre man ser en rotte eller rotteekskrementer kan kommune kun sende "opfordringer/trusler" med at de skal gøre rent/rydde op og selv der er det stadig meget svært for kommunen at gøre noget.

Men om det er forskelligt fra kommune til kommune skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men kender flere eksempler hvor folk har været nødt til at flytte pga en nabo som var "samler" og hvor det var direkte klamt

Man må godt være et rodehoved, det er der ingen lov imod, og der kan kommunen kun komme med henstillinger, men er der tale om oplag som kan give forurening, så er det helt andre håndtag kommunen har. I TS tilfælde hvor der er oplag af fx skrotbiler, så kan kommunen tage på tilsyn og udstede eventuelle påbud.

Anmeld Citér

26. marts 2022

Soonmom

Man må godt være et rodehoved, det er der ingen lov imod, og der kan kommunen kun komme med henstillinger, men er der tale om oplag som kan give forurening, så er det helt andre håndtag kommunen har. I TS tilfælde hvor der er oplag af fx skrotbiler, så kan kommunen tage på tilsyn og udstede eventuelle påbud.

Nu skrev TS ingen ting om forurening, så jeg svarede blot på at TS skrev at det var en grisesti

Anmeld Citér

26. marts 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Nu skrev TS ingen ting om forurening, så jeg svarede blot på at TS skrev at det var en grisesti

Hun skrev skrotbiler..... 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Soonmom

Mom skriver:

Hun skrev skrotbiler..... 

"Hvem kontakter man hvis man opdager et sted/område som ligner en grisesti for at sige det lige ud?? Det ligner en losseplads Det kan jo kun være usundt for naturen??"

Øh nej det gjorde hun faktisk ikke

Anmeld Citér

26. marts 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

"Hvem kontakter man hvis man opdager et sted/område som ligner en grisesti for at sige det lige ud?? Det ligner en losseplads Det kan jo kun være usundt for naturen??"

Det gjorde hun i et svar

Ved du hvad, jeg gider faktisk ikke bruge mere af min tid på det her.

Ha en god aften.. 

Anmeld Citér

26. marts 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

“Ja, det er affald hvis man kan sige det sådan. Der er både gamle biler der er lige til skrotbunken. Indkøbsvogne osv. ” 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.