8-16 faste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2022

Anonym trådstarter

Har nogen af jer været på 8/16 fastekur? Virkede det for jer? Og hvad spiste I i de 8 timer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2022

Hanspige

Jeg faster. Når man faster, så spiser man ikke noget. Resten af tiden spiser jeg rimelig almindeligt mad

Anmeld Citér

24. marts 2022

Anonym trådstarter

Hanspige skriver:

Jeg faster. Når man faster, så spiser man ikke noget. Resten af tiden spiser jeg rimelig almindeligt mad

Har du tabt dig? 

Anmeld Citér

24. marts 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har nogen af jer været på 8/16 fastekur? Virkede det for jer? Og hvad spiste I i de 8 timer? 

Jeg spiser efter 8-16. Det fungerer rigtig godt for mig, jeg har tabt 21 kg siden maj sidste år. 

Jeg spiser 1 mellemmåltid, frokost og aftensmad. Ofte erstatter jeg et måltid med en måltidsshake.

Derudover får jeg en del motion. Løber 5 km 3x om ugen og træner i fitness 2x om ugen. Og så går jeg mindst 10.000 skridt om dagen, og ofte 15-20.000.

Anmeld Citér

24. marts 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Har du tabt dig? 

Er lige startet igen. 

Men tidligere har jeg tabt 35 kilo 

Anmeld Citér

24. marts 2022

Anonym trådstarter

Hanspige skriver:

Er lige startet igen. 

Men tidligere har jeg tabt 35 kilo 

Wow! Med 8 16 metoden? 

Anmeld Citér

24. marts 2022

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Jeg spiser efter 8-16. Det fungerer rigtig godt for mig, jeg har tabt 21 kg siden maj sidste år. 

Jeg spiser 1 mellemmåltid, frokost og aftensmad. Ofte erstatter jeg et måltid med en måltidsshake.

Derudover får jeg en del motion. Løber 5 km 3x om ugen og træner i fitness 2x om ugen. Og så går jeg mindst 10.000 skridt om dagen, og ofte 15-20.000.

Hold da op hvor flot!   Jeg kan ikke nå så meget motion. Så jeg håber, at metoden alene kan hjælpe mig lidt. Jeg er ikke sindsygt overvægtig - vejer 80, hvor 70 måske nok var det rette for mig. Håber virkelig det kan lykkedes! Jeg synes det nemt nok, kun at spise i de otte timer….. nogen gange bliver jeg bare i tvivl om jeg spiser for meget

Anmeld Citér

24. marts 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Wow! Med 8 16 metoden? 

Den og så ingen usunde snacks og mere grønt til måltiderne 

Anmeld Citér

24. marts 2022

Missyou

Jeg spiser kun mellem kl. 12-20 og har tabt mig 35 kg. Spiser frokost og aftensmad- alm mad. Og et stykke frugt som aftensnack. 
men det er ingen mirakelkur. Jeg har faktisk altid først spist efter kl 12- også da jeg var overvægtig. Men der spiste jeg bare mange flere snacks i løbet af dagen. Så det betyder jo ikke du kan spise hvad du vil de 8 timer. I virkeligheden betyder det jo bare st du sparer 1 hovedmåltid og måske et mellemmåltid væk- og det taber du dig af hvis du så ikke spiser det ekstra senere på dagen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.