At sende invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg skal holde rund fødselsdag og jeg ved ikke hvordan jeg skal sende invitationer ud. Hvordan gør man i dag? Gammeldags invitation i postkassen, på mail eller som begivenhed på Facebook?

Eller noget helt andet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej 

Jeg skal holde rund fødselsdag og jeg ved ikke hvordan jeg skal sende invitationer ud. Hvordan gør man i dag? Gammeldags invitation i postkassen, på mail eller som begivenhed på Facebook?

Eller noget helt andet? 

Begivenhed på Facebook, SMS til folk der ikke Facebook.

Men gør hvad I har lyst til��

Anmeld Citér

21. marts 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg ville gå med brev eller mail. Jeg har det indtryk at nogle mennesker ikke ser accept af en Facebook invitation som særlig forpligtende. 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Soonmom

Vi laver en indbydelse i word og sender på Messenger og bliver irriteret over de par stykker som ikke har Facebook som vi skal sende til med alm post

Anmeld Citér

21. marts 2022

Mrs.

Vi sender indbydelser med posten  

vi bruger ikke fb og lign. Og synes sms er så upersonligt.. 

Anmeld Citér

22. marts 2022

lineog4

Mail, sms eller brev. 

De begivenheder på Facebook de forsvinder i tårerne - måske jeg bare er blevet for gammel og konservativ, men jeg glemmer dem helt ærligt  glemmer at svare, glemmer at jeg har svaret og som en anden også skriver så føler jeg ikke de er forpligtende på samme måde. 

Jeg kan også bedst lide at have været i dialog med de skønne mennesker der skal komme  så ved jwg de ved det og så er det jo også en kærkommen lejlighed til at få en lille sms snak.

Anmeld Citér

22. marts 2022

B&J

Før altid brev

men i min familie har vi oprettet en gruppe på fb så der kommer den ind nu men min onkel har ikke fb så ham ringer vi altid til

Anmeld Citér

22. marts 2022

Anonym

På trods af min kun 35 år er jeg er nok lidt gammeldags på det punkt jeg sender stadig invitation ud dem der bor i nærheden køre jeg selv ud med invitation til   og dem der bor lang væk sender jeg med postvæsen. Jeg synes invitation på Facebook og sms er upersonlig

Anmeld Citér

22. marts 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Til en rund fødselsdag ville jeg lave 'rigtige' invitationer og sende dem med posten. Evt. selv køre rundt til dem, der bor tæt på. Alternativt kunne man også stadig lave invitationen og så sende den som vedhæftet fil på en mail.

Jeg ville aldrig blot sende en mail/sms/messenger med en tekst. Det synes jeg derimod er ok til en alm. fødselsdag eller andet. 

En Facebook begivenhed ville jeg også synes var mærkelig og temmelig upersonlig. Måske jeg bare er blevet for gammel

Anmeld Citér

23. marts 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har sendt med posten til de barnedåb vi har holdt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.