er jeg for vanskelig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

ann-kristina

Hej

Min datter Freja fik i søndags et længe ønsket sminkehovede i fødselsdagsgave. Det fik straks et ordentligt lag af det medfølgende sminke. Pga travlhed har jeg først idag været ved at skulle gøre det rent. Jeg regnede med at jeg bare kunne tørre det af med en våd klud. Men nej nu har jeg skrubbet ret hårdt med vand og opvaskemiddel og jeg kan bare ikke få det hele af. Der hvor det kommer af er ansigtet misfarvet.

Kan det virkelig passe??? Burde det ikke kunne holde til det. Man kan vel ikke forvente at en 5-årig vasker det rent hver gang hun har brugt det.

Jeg har lige brug for jeres kommentarer inden jeg brokker mig i butikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Valle81

ann-kristina skriver:

Hej

Min datter Freja fik i søndags et længe ønsket sminkehovede i fødselsdagsgave. Det fik straks et ordentligt lag af det medfølgende sminke. Pga travlhed har jeg først idag været ved at skulle gøre det rent. Jeg regnede med at jeg bare kunne tørre det af med en våd klud. Men nej nu har jeg skrubbet ret hårdt med vand og opvaskemiddel og jeg kan bare ikke få det hele af. Der hvor det kommer af er ansigtet misfarvet.

Kan det virkelig passe??? Burde det ikke kunne holde til det. Man kan vel ikke forvente at en 5-årig vasker det rent hver gang hun har brugt det.

Jeg har lige brug for jeres kommentarer inden jeg brokker mig i butikken.

Hejsa:0)

Min datter har haft 2 sminkehoveder, og vi har stået med samme problem begge gange.

Har skrubbet og skuret med skuresvampe og diverese midler, men intet hjalp. En trist datter der ikke gider den, når den ikke kan blive ren:0)

Christina

Anmeld

29. oktober 2009

Lærke90

synes helt klart det er for dårligt, men det er også de erfaringer jeg har haft da mine søstre fik en..

Det er rigtig ærgeligt og træls

Anmeld

29. oktober 2009

Mikkelmusen

har i forsøgt med makeupfjerner? Du kan evt også forsøge med mad-olie.

Anmeld

29. oktober 2009

nat1985

hejsa!

Jeg har på et tidpunkt arbejdet i Fætter Br, og der ville man i hvert fald sagtens kunne få det byttet til et nyt, eller en anden vare. For det kan da ikke være rigtigt at det skal være sådan. Tror bare at de tænker, at hvis den går, så går den.

Anmeld

29. oktober 2009

Dictes mor

Jeg ville også prøve at få den byttet, det kan da ikke passe.

Anmeld

29. oktober 2009

ann-kristina

Nu har jeg prøvet med madolie og det har faktisk fået det meste væk. Men der er stadig nogle sorte prikker rundt omkring og det forstår jeg faktisk ikke helt, for hun har ikke puttet noget sort på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.