Udvikling af test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. marts 2022

Mortiltreee

Ja.. Som overskriften lyder. 

Hvad synes i.. Er der udvikling i testene eller er det rester fra min MA i slut januar? 

Jeg løb desværre tør for baby plan så var nød til at teste på valmed. 

De to øverste er fra lørdag, de to mellemste er fra søndag og den nederste samt valmed er fra i morges. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro. Krydser alt hvad jeg kan, men omvendt tør jeg slet ikke tro på noget da jeg hverken har haft mens eller noget efter min MA, så håbet svinder lidt fordi jeg ikke ved om det er rest hcg.

Hvad tror i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2022

Mortiltreee

Mortiltreee skriver:

Ja.. Som overskriften lyder. 

Hvad synes i.. Er der udvikling i testene eller er det rester fra min MA i slut januar? 

Jeg løb desværre tør for baby plan så var nød til at teste på valmed. 

De to øverste er fra lørdag, de to mellemste er fra søndag og den nederste samt valmed er fra i morges. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro. Krydser alt hvad jeg kan, men omvendt tør jeg slet ikke tro på noget da jeg hverken har haft mens eller noget efter min MA, så håbet svinder lidt fordi jeg ikke ved om det er rest hcg.

Hvad tror i? 

OBS! BABY PLAN - SIDSTE BILLEDE ER DE FØRSTE TEST JEG HAR TAGET.. VED IKKE HVORDOR AT DEN HAR PUTTET BILLEDERNE IND I FORKERT RÆKKEFØLGE

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. marts 2022

24 år

Profilbillede for 24 år

Lad være at teste så ofte (selvom det er lettere sagt end gjort). Man ser ikke udvikling så hurtigt, brug tiden fornuftig og afvent et sikkert svar

Anmeld Citér

22. marts 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg må indrømme at jeg ikke kan se nogen udvikling:/

Anmeld Citér

29. marts 2022

Mortiltreee

Det var der heller ikke.. Eller jeg fik i hvertfald min første mens efter MA i søndags. Så jeg ved ikke hvorfor at jeg har kunne teste positiv så tydeligt når jeg ikke burde have været mere end 2+9. Jeg er sikker på det har været rest efter min abort, og så har jeg sprunget en ægløsning over, for har testet ægløsning siden jeg stoppede med at bløde, d 7 marts, og der har jeg ikke fanget noget. Så man jan godt starte mens op uden en ægløsning, som mange siger at man ikke kan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.