Moderat nedsat sædkvalitet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej søde piger ❤️
Idag har min kæreste modtaget svar fra hans sædanalyse, og den så desværre ikke så god ud �� moderat nedsat sædkvalitet..

han skal ha en mere her i denne måned for at sammenligne med noget. 

mit spørgsmål er så, jeg ville ringe til min læge imorgen for jeg måske kunne blive tjekket også!

men hvad og hvordan tjekker de alt er fint hos mig ?

vi har prøvet et halvt år, så det ikke fordi vi har prøvet så længe  

Håber nogle kan hjælpe ��������☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2022

Mrs.

Jeg fik en scanning, gennemskylning af æggestokkene for at tjekke der var gennemgang, og blodprøver. Blodprøverne viste jeg har pcos - hvorpå jeg så blev scannet gennem cyklus for at se ifht ægløsning, og efterfølgende fulgt med scanning i hormonbehandling for at stimulere æggene. 

Anmeld Citér

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Ja okay, jeg har en cyklus på 26 dage, og ægløsning hver måned, har testet det og kan mærke det. 
men har din mand nedsat sædkvalitet eller hvordan mere om det noget lægen vil, eller måske de vil sige vi skal prøve længere ?

Anmeld Citér

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Og har det givet pote??

Anmeld Citér

21. marts 2022

Soife

Anonym skriver:

Hej søde piger ❤️
Idag har min kæreste modtaget svar fra hans sædanalyse, og den så desværre ikke så god ud �� moderat nedsat sædkvalitet..

han skal ha en mere her i denne måned for at sammenligne med noget. 

mit spørgsmål er så, jeg ville ringe til min læge imorgen for jeg måske kunne blive tjekket også!

men hvad og hvordan tjekker de alt er fint hos mig ?

vi har prøvet et halvt år, så det ikke fordi vi har prøvet så længe  

Håber nogle kan hjælpe ��������☺️

Min kæreste og jeg blev tilknyttet en fertilitetsklinik efter at have prøvet i 6 mdr, hvorefter hans sædkvalitet blev tjekket og svaret var moderat nedsat. Jeg blev tjekket igennem (ingen problemer), men passageundersøgelsen fik skyllet noget igennem og jeg blev gravid naturligt en måned efter

Anmeld Citér

21. marts 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Ja okay, jeg har en cyklus på 26 dage, og ægløsning hver måned, har testet det og kan mærke det. 
men har din mand nedsat sædkvalitet eller hvordan mere om det noget lægen vil, eller måske de vil sige vi skal prøve længere ?

Min mand har stærkt nedsat sædkvalitet. Den ene sædprøve var der slet ingen sædceller i.

vi blev henvist videre, og skulle være startet i behandling, da vi havde forsøgt på det tidspunkt i over 2 år (først 1 år naturligt, så 1 år med hormonbehandling) men lige før behandling, blev jeg gravid naturligt på trods af lægerne sagde det ville være umuligt  (31+ nu)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.