Corona igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2022

Anonym trådstarter

Først fik min søn feber og hoste

Så min datter og jeg hoste og ondt i halsen og jeg er øm i benene og total energi forladt. Fuldstændig træt!!  

Vi havde alle corona herhjemme i starten af februar. Kan vi allerede havde fået corona igen?? Hvis ja, hvad gør vi så??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2022

Soonmom

Der findes jo andet end corona

Men uanset hvad, så er det vel bare at vente på at det går væk igen , hvad tænker du at I "skal gøre"?

Anmeld Citér

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Der findes jo andet end corona

Men uanset hvad, så er det vel bare at vente på at det går væk igen , hvad tænker du at I "skal gøre"?

Skal man teste sig igen?  Skal man gå i isolation?? Jeg er bare i tvivl og vil ikke risikere noget…

Anmeld Citér

20. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Skal man teste sig igen?  Skal man gå i isolation?? Jeg er bare i tvivl og vil ikke risikere noget…

Man skal ikke testes mere og man skal blive hjemme så længe man er syg og tage på arbejde/skole/institution når man er rask. Præcis som vi altid har gjort indtil corona kom...

Anmeld Citér

20. marts 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS

Influenza er i omløb og især blandt børnene lige nu, så det kan også være det. 
Men ja. Bliv hjemme til I er raske og rigtig god bedring! 

Anmeld Citér

20. marts 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Man skal ikke testes mere og man skal blive hjemme så længe man er syg og tage på arbejde/skole/institution når man er rask. Præcis som vi altid har gjort indtil corona kom...

Ok. Jeg tror bare, at jeg for en god ordens skyld ringer til mit arbejde og lige informere min leder. Ude ved os går vi nemlig stadig med mundbind, tester vores borgere når/hvis vi har nogle med corona og isolerer dem også… Alm forkølelse som jeg har lige nu, så vælger jeg at tage på arbejde…

Anmeld Citér

21. marts 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er influenza i omløb. Der har været rigtig mange som har været ramt i min datters omgangskreds (hun er 12 år). 

Personligt ville jeg lige blive testet for corona når symptomerne er som det - bare for en sikkerhedsskyld. Jeg ved godt, at man siger, at man ikke behøves. Min datter blev også testet selvom hun havde haft corona for 3 uger siden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.