Hvor længe efter MA / KA kan man måle hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. marts 2022

Mortiltreee

Ja som overskriften lyder. Hvor længe efter vil man kunne ane en streg på en graviditets test når man har haft en abort? 

FØLSOMT!! 

Jeg mistede mit lille barn i uge 15 d 29 januar. Fødte ham dødfødt. 

D. 14 februar fik jeg lavet en kikkertoperation fordi jeg stadigvæk havde moderkage rester. 

Nu er mit spørgsmål så igen. Hvor længe efter kan man måle hcg? 

Jeg har lige taget disse to test og jeg er i tvivl om jeg virkelig skulle være såååååå heldig at være gravid igen allerede eller om det er gammelt hcg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2022

AnoAno

Er virkelig ked af dit tab og sender dig et kæmpe kram.

jeg kan godt se en meget svag streg på dine test.  Jeg kan desværre ikke svare på om alt din hcg er ude af kroppen. Du kan fortsætte med at teste og se om den bliver tydligere eller om den forsvinder helt.

jeg for at der er en lille ny på vej

Anmeld Citér

19. marts 2022

Mortiltreee

AnoAno skriver:

Er virkelig ked af dit tab og sender dig et kæmpe kram.

jeg kan godt se en meget svag streg på dine test.  Jeg kan desværre ikke svare på om alt din hcg er ude af kroppen. Du kan fortsætte med at teste og se om den bliver tydligere eller om den forsvinder helt.

jeg for at der er en lille ny på vej

Tak! 

Ja tænker også at jeg må tage en test igen om et par dage og se om den er blevet tydeligere.

Kan slet ikke glæde mig over dem lige nu, da jeg er mega nervøs for at den er "falsk" da de jo ikk er særlig tydelige meen det kunne også være tegn på en tidlig graviditet.

Anmeld Citér

19. marts 2022

AnoAno

Mortiltreee skriver:

Tak! 

Ja tænker også at jeg må tage en test igen om et par dage og se om den er blevet tydeligere.

Kan slet ikke glæde mig over dem lige nu, da jeg er mega nervøs for at den er "falsk" da de jo ikk er særlig tydelige meen det kunne også være tegn på en tidlig graviditet.

Jeg forstår dig udmærket godt og især din smerte. Min søn døde blot to timer efter fødsel på fulde 9 mdr. Og er lige blevet gravid igen efter to år. Men er ikke glad endnu. Er så bange for at skulle føde selvom jeg stadig har ca 7 mdr til. 

Jeg krydser for dig og mine tanker er hos dig

Anmeld Citér

19. marts 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Er ked af at læse om dit tab  da jeg havde en MA kunne jeg teste positivt i lang tid. Faktisk gik der 10 uger før jeg fik min første ægløsning. Der var mit hcg lige kommet under 8. Har du fået målt dit hcg? 

Anmeld Citér

19. marts 2022

Mortiltreee

AnoAno skriver:

Jeg forstår dig udmærket godt og især din smerte. Min søn døde blot to timer efter fødsel på fulde 9 mdr. Og er lige blevet gravid igen efter to år. Men er ikke glad endnu. Er så bange for at skulle føde selvom jeg stadig har ca 7 mdr til. 

Jeg krydser for dig og mine tanker er hos dig

Puha føler virkelig med dig. Stort kram.

Anmeld Citér

19. marts 2022

Mortiltreee

Tami skriver:

Er ked af at læse om dit tab  da jeg havde en MA kunne jeg teste positivt i lang tid. Faktisk gik der 10 uger før jeg fik min første ægløsning. Der var mit hcg lige kommet under 8. Har du fået målt dit hcg? 

Nej det har jeg ikke. Okay. Jamen så er der jo en stor chance for at det er rest der stadigvæk driller.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.