Hej igen
nogle af jer har måske fulgt med i mit fertilitetsforløb og mislykkes forsøg og jagten på de 2 tydelige streger det seneste år.. nogle har ikke
jeg havde et IUI forsøg på ALLE hormoner her start februar.. testede positivt og derefter mere og mere negativt.. jeg stoppede derfor på progesteron og fik mens 3 dage efter.. men den var underlig.. den var brun/sort og varede kort i 2 dage.. styrken var ikke voldsom og heller ej mængden..
nå.. men så skal jeg jo have min mens igen.. eller? Jeg testede positivt på ÆL test (blot for at finde ud af hvor meget hormonerne havde forstyrret min cyklus) og den var bragende positiv d.4 marts.. altså 10 dage efter start mens..
jeg har pletblødt lyserødt og meget lidt blod siden dag 4 efter ÆL frem til d. 16… men aldrig noget der kunne gå hen og være menstruationen
og nu er det som om jeg bare hat helt almindeligt udflåd..
det er desværre normalt for mig at pletbløde og derfor fik jeg progesteron i mine fertilitets forsøg.. dog plejer jeg også få menstruation 
jeg er ikke stresset eller andet.. fokuserer ikke på en baby da jeg ikke har nogle forsøg jeg går og venter på..
andre der har været hormon behandlet og oplevet sådan et forløb?
Ved det et vildt skud
Anmeld
Citér