Forvirrende cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

trine1989

hjææælp piger jeg synes min menstruationscyklus er lidt mærkelig.

jeg har ikke været på p-plaster i 3 mdr. ca da jeg gerne ville prøve at have en normal cyklus, men det er bare mere forvirrende

i august havde jeg mens 5 dage derefter gik der 27 dage til mens 4 dage, så gik der 16 dage til mens 3 ½ dag hvis man kan sige det som kom som et chok virkelig havde ingen tegn overhovedet. og plejer altid og have mens smerter.

nu i går 14 dage efter sidste mens dag har jeg fået lidt rødligt udflåd agtigt også uden smerter eller tegn på mens. ?

er der nogen der har prøvet det eller kan forklare hvad grunden kan være?

Jeg tog en graviditets test i mandags som var negativ.

håber på hjælp fra jer tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

FrkT

Jeg vil sige at du ikke behøver være bekymret. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor længe det tager for hendes cyklus at blive normalt efter endt p-pille eller plaster. Nogle har normal cyklus fra dag 1 af, andre venter et par måneder, nogle et halvt år, nogle et år. Så det er altså meget forskelligt. Din krop skal lige finde ud af at den nu selv skal til at "tænke" og arbejde. Du skal nok få en normal cyklus, bare giv det lidt tid.

Anmeld

29. oktober 2009

trine1989

FrkT skriver:

Jeg vil sige at du ikke behøver være bekymret. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor længe det tager for hendes cyklus at blive normalt efter endt p-pille eller plaster. Nogle har normal cyklus fra dag 1 af, andre venter et par måneder, nogle et halvt år, nogle et år. Så det er altså meget forskelligt. Din krop skal lige finde ud af at den nu selv skal til at "tænke" og arbejde. Du skal nok få en normal cyklus, bare giv det lidt tid.

jeg har ikke altid været på p-piller eller plaster har engang imellem haft en pause en mdr tid. hvor det har været en normal sys jeg cyklus.

men det er nok rigtig synes bare det var så mærkeligt at få mens uden tegn, og så igen lidt pletblødning.

håber den blir normal snart så man kan begynde at rege på ÆL

Anmeld

29. oktober 2009

signe117

Hej,

min cyklus var godt et halvt år om at normalisere sig da jeg stoppede med p-pillerne - jeg havde både korte og lange perioder mellem mens og var helt oppe i nærheden af 2 mdr den ene gang...

det er helt normalt at det tager noget tid før cyklus kommer på plads efter den kraftige påvirkning fra piller eller plaster - bare slap af og "lad kroppen finde sig selv"

du kan eventuelt prøve ægløsningstests hvis du er i tvivl om du har ægløsning i den uregelmæssige cyklus.

Anmeld

29. oktober 2009

trine1989

signe117 skriver:

Hej,

min cyklus var godt et halvt år om at normalisere sig da jeg stoppede med p-pillerne - jeg havde både korte og lange perioder mellem mens og var helt oppe i nærheden af 2 mdr den ene gang...

det er helt normalt at det tager noget tid før cyklus kommer på plads efter den kraftige påvirkning fra piller eller plaster - bare slap af og "lad kroppen finde sig selv"

du kan eventuelt prøve ægløsningstests hvis du er i tvivl om du har ægløsning i den uregelmæssige cyklus.

prøvede i at blive gravide i de 6 mdr?

vi har planner om at hvis alt går godt (udd,penge,hus) om 3 mdr. så vil vi begynde på projekt baby

Anmeld

18. november 2009

signe117

ja, vi prøvede hele tiden

jeg vidste faktisk ikke at det kunne ta så lang tid før efter jeg var stoppet med pillerne og begyndte at sætte mig lidt ind i det der med at blive gravid

lyder dejligt med et projekt baby!! - held og lykke

Anmeld

18. november 2009

silden85

min cyklus er også meget ureglmæssig, og vi er i gange med projekt baby på 7 mdr. snart 8. og den er ikk blevet normal endu. den hr mindst være på 17 dage også en som kom ehelt op på 57 dage. så det kan godt tage et stykk tid, før den bliver normal held og lykke med projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.