Overvejer min kæreste at fri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2022

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele det her med nogen

I weekenden var min kæreste og jeg ude og shoppe lidt. Vi går så forbi en guldsmed og jeg stopper kort op og kigger på ure. Min kæreste virker dog til at fokusere mere på næste vindue, hvor der er ringe. Han begynder så at joke lidt med at ‘den der ring er godt nok flot, hva’ (meget ironisk - det var slet ikke min/hans stil). Men så spørger han, hvilken stil jeg egentlig mest er til. Da jeg så peger på en ring, siger han ‘den er da vist for stor til dig, tror du ikke? Hvad str bruger du egentlig?’

Jeg ved godt, at ingen andre end min kæreste ved hvad det foregår i hans hoved, men hvad ville I tænke, hvis jeres kæreste havde sagt/gjort ovenstående? Tror I, at han overvejer at fri til mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele det her med nogen

I weekenden var min kæreste og jeg ude og shoppe lidt. Vi går så forbi en guldsmed og jeg stopper kort op og kigger på ure. Min kæreste virker dog til at fokusere mere på næste vindue, hvor der er ringe. Han begynder så at joke lidt med at ‘den der ring er godt nok flot, hva’ (meget ironisk - det var slet ikke min/hans stil). Men så spørger han, hvilken stil jeg egentlig mest er til. Da jeg så peger på en ring, siger han ‘den er da vist for stor til dig, tror du ikke? Hvad str bruger du egentlig?’

Jeg ved godt, at ingen andre end min kæreste ved hvad det foregår i hans hoved, men hvad ville I tænke, hvis jeres kæreste havde sagt/gjort ovenstående? Tror I, at han overvejer at fri til mig?

Min mand lavede lidt den samme distræte tilgang for at finde ud af min ring størrelse  han friede kort efter. 
håber da det er der det går hen af for jer

Anmeld Citér

14. marts 2022

Baby.mamma

Min kæreste ville aldrig baare slynge sådan noget ud. Så hvis han gjorde, ville jeg også mistænke frieri

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Det kunne det tyde på ja!

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Det lyder ikke som om, at jeg er helt skør, hvis jeg mistænker det Men det må tiden jo vise

Anmeld Citér

14. marts 2022

Soonmom

Det lyder ret kluntet og dumt, hvis han har tænkt sig at fri

Hvis han er i tvivl om størrelsen, var det vel bare at tage en af dine ringe med derud, i øvrigt får man altid prøve ringe og skal så derud efterfølgende og finde ud af str.

Tror du ikke bare han tager pis på dig? Min mand og jeg har tit kigget på smykker også ringe og snakket om hvad vi synes var pænt. Men der gik alligevel 6 år før han spurgte

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvis han er i tvivl om størrelsen, var det vel bare at tage en af dine ringe med derud, i øvrigt får man altid prøve ringe og skal så derud efterfølgende og finde ud af str.

Tror du ikke bare han tager pis på dig? Min mand og jeg har tit kigget på smykker også ringe og snakket om hvad vi synes var pænt. Men der gik alligevel 6 år før han spurgte

Det kan sagtens være, at du har ret. At det er ønsketænkning fra min side

Vi har bare aldrig talt om ringe før. Plus jeg går slet ikke med ringe, så jeg ejer ikke en eneste. Hvilket min kæreste godt ved. Men måske han så bare har tænkt sig at købe en ring til mig i gave. Det må tiden vise

Anmeld Citér

14. marts 2022

Soonmom

Anonym skriver:

Det kan sagtens være, at du har ret. At det er ønsketænkning fra min side

Vi har bare aldrig talt om ringe før. Plus jeg går slet ikke med ringe, så jeg ejer ikke en eneste. Hvilket min kæreste godt ved. Men måske han så bare har tænkt sig at købe en ring til mig i gave. Det må tiden vise

Ja okay, det kan da sagtens være så.

Anmeld Citér

14. marts 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Jeg syntes overhovedet ikke, at det lyder dumt eller kluntet, men tværtimod meget sødt

Man behøver vel ikke, at gøre tingene ens all sammen, eller tage pis på hinanden? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.