ÆL næsten positiv..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg tog denne æglæsningstest tidligere på dagen (jeg skriver kl 01 om natten nu, tog testen cirka 21.30). Vil I ikke sige at den er tæt på positiv? Manden og jeg havde sex igår (eller, det var jo altså den 11.), og vi har desværre ikke mulighed for at have sex de næste 5 dage, så jeg er nødt til at håbe at jeg kan blive gravid på den ene gang og det så kan sætte sig fast over de næste par dage �� krydser fingrer for at det bliver i denne cyklus efter 9 cyklusser uden held indtil videre ♥️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2022

Ønskebarn22

Ja jeg vil sige tæt på positiv. Den er der nok i morgen tidlig. Så vil det sige du har æl 24-48 timer efter, altså engang mandag eller tirsdag, og sædceller fra fredag bør godt kunne overleve de 3-4 dage før befugtning. Så jeg vil sige der er en reel chance for det kan lykkes i denne måned. Krydser fingre.  

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Ja jeg vil sige tæt på positiv. Den er der nok i morgen tidlig. Så vil det sige du har æl 24-48 timer efter, altså engang mandag eller tirsdag, og sædceller fra fredag bør godt kunne overleve de 3-4 dage før befugtning. Så jeg vil sige der er en reel chance for det kan lykkes i denne måned. Krydser fingre.  

Tusind tak for svar - jeg håber!
Jeg har ikke taget test her til morgen, da ÆL test jo kan være misvisende med morgenurin. Så må bare håbe på den har været der har også en lille smule niv i højre side, så mon ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.