Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2022

olan

AnoAno skriver:

Jeg har fået scrennshot.

min mail kan jeg heller ikke komme ind på. Så vedkommende har nok hacket min mail først, jeg brugte kun mail intet telefon nr.

Det må være en, der kender dig personligt. Jeg tvivler på, at vedkommende ville fortsætte med at udgive sig for at være dig, hvis det var bare en random.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2022

AnoAno

olan skriver:

Det må være en, der kender dig personligt. Jeg tvivler på, at vedkommende ville fortsætte med at udgive sig for at være dig, hvis det var bare en random.

Enig. Men uanset hvem det er vil jeg have det stoppet. Jeg har prøvet at “hacke” ind i den masse af gange uden held. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

olan

Enig. Men uanset hvem det er vil jeg have det stoppet. Jeg har prøvet at “hacke” ind i den masse af gange uden held. 

Jeg har selv god erfaring med at kontakte Facebook, så jeg tror umiddelbart, at du vil have større held med dem end med politiet, hvis du bruger den kontakt information, som jeg har givet dig. Håber det lykkes for dig

Anmeld Citér

13. marts 2022

AnoAno

olan skriver:

Jeg har selv god erfaring med at kontakte Facebook, så jeg tror umiddelbart, at du vil have større held med dem end med politiet, hvis du bruger den kontakt information, som jeg har givet dig. Håber det lykkes for dig

Jeg vil prøve at skrive ind til dem på begge mail. Tusind tak

Anmeld Citér

13. marts 2022

Mrs.

AnoAno skriver:

Min mand børn og jeg har skade forsikring og indbo. Må ringe og høre dem ad. Ved godt politiet har en masse andre sager som vægter højre end min men min første anmeldelse er fra januar 2021. Jeg kontakte dem igen på mandag

Og ellers kan du jo altid klage over deres manglende behandling.. nogengange må man desværre være strid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.