Har valgt at skrive dette anonymt da jeg ikke ved om den omtalte arbejdsgiver evt. kigger med.
Jeg er bare dybt frustreret, min mand har søgt arbejde og var til samtale, arbejdspladsen var meget positive, og spurgte til hvornår han kunne starte, og om han snarest muligt kunne spørge sin nuværende arbejdsgiver hvornår han kunne stoppe.
Han spørger så sin nuværende arbejdsgiver idag (Som han ellers har kontrakt med til januar), og han synes det er dejligt han har fundet noget nyt og tilbyder ham at stoppe 1 december i stedet.
Min mand ringer så glad til den nye (kommende? troede vi da) arbejdsgiver og får at vide, ja det er godt, men vi vil tænke over det i en uge, om vi vil have dig, og så ringer vi.
Øøøøh
Ooookay, vi havde så begge forstået udmeldingen om at han straks skulle høre hans nuværende arbejdsgiver om hvornår han kunne stoppe, som en underforstået, "Vi vil gerne have dig, vi skal bare vide hvornår du kan starte".
Så nu er vi bare heeelt på røven synes jeg, hvis de nu ikke vil have ham, står min mand uden arbejde til d. 1 december, samme dato som vores barn er sat til at komme til verden.
Så tænker i, ja men så dækker fagforeningen, nix, det gør de ikke, for han mangler nemlig liiige den sidste måned (januar, som han jo ville have haft) for at have timer nok til at kvalificere sig til hjælp derfra...
ØV hvor er jeg bare sur... dumme dumme arbejdsgiver, hvorfor beder man folk "sige op" hvis man så alligevel ikke gider have dem?